Senaste nytt

SAS Webshopping

Nejdå, man får chansen att klaga på att det blir för lätt att nå guld så det blir trångt i loungen igen!
100 tusen x 50p/100kr x 20% = 10000 nivåpoäng.
Kanske aningen mer realistisk för gemene man/inköp är snitt av 25p/100kr, och då kan man halvera den siffra.

Klart att det hjälper blödningen från business classens återkomst och amex elite förändringen lite men det är få som kan pumpa tillräckligt många pengar genom det här.

100 tusen x 50p/100kr x 20% = 10000 nivåpoäng.
Kanske aningen mer realistisk för gemene man/inköp är snitt av 25p/100kr, och då kan man halvera den siffra.

Klart att det hjälper blödningen från business classens återkomst och amex elite förändringen lite men det är få som kan pumpa tillräckligt många pengar genom det här.
Det har väl aldrig hindrat någon att klaga på internet!

Men nej särskilt som det är tidsbegränsat är det nog klart tveksamt. Blir intressant att se hur det fungerar med efter registreringar, vilket för mig jag är 90% av köpen nuförtiden. Kommer de räknas på köp datum, efterreg datum, eller datumet man faktiskt får poängen (om man får dem).

De enklaste poängen här är ju genom mobil/elavtal. Men tyvärr har man ju redan avverkat alla :(

Ändå svårt få ihop supermycket poäng via spenden utan större summor. Man får ju också räkna bort moms/frakt från köpen.

Jag tillhör dom som inte klagar på för många EBG. Alla skandinaver borde vara EBG från myndighetsdagen. Livet blir roligare :)

Men vi får väl se denna ny möjlighet till nivåpoäng som en kompensation för SEBs styvmoderliga behandling av "räkningsbetalningar" med kort.

Gäller inte dom fasta poängen, endast de som är "rörliga" x poäng/100 SEK. Om inte dom angivit annat på andra ställen än villkoren?

Toppen