Cristoffer Cedergren
Medlem
Ännu en bra förmån, men värdelös för oss med LTG utan ambitioner att bli EBD.
Hade dock kunnat vara tydligare i mejlet att detta är en tillfällig kampanj (som det verkar) fram till 30 september 2025. Nu råkar det vara mitt brytdatum, så personligen har jag exakt noll nytta av detta erbjudande (eftersom jag redan uppnått status i år) men förhoppningsvis hjälper det någon.
Nejdå, man får chansen att klaga på att det blir för lätt att nå guld så det blir trångt i loungen igen!Ännu en bra förmån, men värdelös för oss med LTG utan ambitioner att bli EBD.
100 tusen x 50p/100kr x 20% = 10000 nivåpoäng.Nejdå, man får chansen att klaga på att det blir för lätt att nå guld så det blir trångt i loungen igen!
Det har väl aldrig hindrat någon att klaga på internet!100 tusen x 50p/100kr x 20% = 10000 nivåpoäng.
Kanske aningen mer realistisk för gemene man/inköp är snitt av 25p/100kr, och då kan man halvera den siffra.
Klart att det hjälper blödningen från business classens återkomst och amex elite förändringen lite men det är få som kan pumpa tillräckligt många pengar genom det här.
Ni kan snart göra era röster hörda.Nejdå, man får chansen att klaga på att det blir för lätt att nå guld så det blir trångt i loungen igen!