Ser inte vilken butik med ser ut att vara Kjell & Co? Har funkat tidigare för mig både där och Webhallen texLite ringrostig på vissa grejer i shoppen, tex det här. Kan ju betala med SAS MC Premium i webshoppen direkt men vill hellre betala med SAS Amex i butik.
Får jag ändå poängen från själva "SAS Shopping-portalen" om jag väljer hämta (och betala) i butik?
Visa bifogad bild 165882
Jag fick också ett nästan identiskt svar idag runt lunchtid på midsommarafton. Det hade varit intressant att förstå anledningen till denna försämring.Detta svaret fick jag efter ett tag från Circle K angående presentkort som standard i appen.
Ja det ser ut så, tråkigt de ska sänka ner allt. Sverigecheck+Circle K var ju ändå ok med 20p/100.Visst har väl poängintjäning sänkts från 0,2p/:- till 0,1p/:- nu också på presentkorten till Circle K?
Jag fick också svar vid lunch idag, men mitt gick ut på "funkar inte ihop med att blippa bilen". Så samma resultat men olika formulering.Jag fick också ett nästan identiskt svar idag runt lunchtid på midsommarafton. Det hade varit intressant att förstå anledningen till denna försämring.