Senaste nytt

SAS Webshopping

Lite ringrostig på vissa grejer i shoppen, tex det här. Kan ju betala med SAS MC Premium i webshoppen direkt men vill hellre betala med SAS Amex i butik.
Får jag ändå poängen från själva "SAS Shopping-portalen" om jag väljer hämta (och betala) i butik?

1750248195707.png

Lite ringrostig på vissa grejer i shoppen, tex det här. Kan ju betala med SAS MC Premium i webshoppen direkt men vill hellre betala med SAS Amex i butik.
Får jag ändå poängen från själva "SAS Shopping-portalen" om jag väljer hämta (och betala) i butik?

Visa bifogad bild 165882
Ser inte vilken butik med ser ut att vara Kjell & Co? Har funkat tidigare för mig både där och Webhallen tex :)

Jag fick också ett nästan identiskt svar idag runt lunchtid på midsommarafton. Det hade varit intressant att förstå anledningen till denna försämring.
Jag fick också svar vid lunch idag, men mitt gick ut på "funkar inte ihop med att blippa bilen". Så samma resultat men olika formulering.

Känns som något eskalerades och till slut fick man ihop ett svar och svarade alla på en gång.

Vimla ger 5k poäng, till i morgon, inte så dåligt deal för den som inte haft Vimla förr

PS 1PB surf ingår de första 3 månaderna. Dvs knappt en halv TB att bränna i timmen. Vem antar utmaningen att maxa detta erbjudande?

Last edited:
Gällande presentkort på Circle K ska man vara uppmärksam på att medlemskap inte reggas automatiskt även om de är inlagda i appen när man betalar inne på macken med dem!

Finns också deal via mecenat alumni för 25 öre/l rabatt alltid. Borde gå att kombinera med presentkort men inte testat än då det varit andra kampanjer aktiva de gånger jag tankat.

Toppen