Hur upplever ni att det fungerat på sistone? Tycker det varit helt ok tidigare, absolut att det inte registreras men tycker att de är väldigt snabba om man rapporterar, brukar ju få ett mail att de ”är på det” och skickar man sen till supporten får man ofta personligt svar.
Vet inte om det är system, personalbyten eller nåt men har nu ett gäng inköp som måste jagas på men är helt dött. Dessutom köp som dyker upp flera gånger under kommande, andra som suttit där i över ett år även fast de blivit överförda osv.
Helt otroligt att dessa tjänster vid det här laget inte fungerar nästintill prickfritt. Har nu funnits i åratal så förstår inte hur man inte lyckats utveckla bättre system och processer.
Vet inte om det är system, personalbyten eller nåt men har nu ett gäng inköp som måste jagas på men är helt dött. Dessutom köp som dyker upp flera gånger under kommande, andra som suttit där i över ett år även fast de blivit överförda osv.
Helt otroligt att dessa tjänster vid det här laget inte fungerar nästintill prickfritt. Har nu funnits i åratal så förstår inte hur man inte lyckats utveckla bättre system och processer.