Senaste nytt

SAS Webshopping

Är det inte bättre att gå via zupergift (länk via googling)?

Fick förövrigt poäng för byte till Enkla i december 2025 redan nu. :)
Går tyvärr inte att växla in zupergift till sverigechecken

"Zupergift som är köpt i SAS EuroBonus Shop fungerar inte att lösa in till Circle K, Coop, Hemköp, ICA, Paygoo, Amazon, Gekås Ullared och Sverigechecken."

Apotek Hjärtat verkar vara borta. Någon som vet om det är temporärt eller permanent? Tänkte beställa hem en ny Garmin. Tråkigt att gå miste om fina poäng.

Apotek Hjärtat verkar vara borta. Någon som vet om det är temporärt eller permanent? Tänkte beställa hem en ny Garmin. Tråkigt att gå miste om fina poäng.

En ren gissning från min sida, men Apotek kanske har blivit duktig att ta bort sig from Eurobonus online shop när de kör stor rabatt kampanj (just nu 20% när man köper över 500kr).
De har gjort så på Benify länge, alltid när det är kampanj försvinner rabattkoden från Benify, när kampanjen slutar, då kommer koden tillbaka.

Upplever ni att det har blivit svårare att samla poäng de senaste åren?

Jag har inte samlat aktivt på ett par år och tänkte börja nu igen. Att byta elavtal är inte aktuellt just nu.

Jag har inte samlat aktivt på ett par år och tänkte börja nu igen. Att byta elavtal är inte aktuellt just nu.
Nu vet jag inte hur det var förr, men svårt är det inte. Har utan att försöka speciellt mycket, samlat på mig nästan 200k poäng sedan november. Detta är utan att räkna in invites och min egna välkomstbonus.

Köp presentkort, byt el-/mobilavtal, betala notan när du är ute och äter med en större grupp, hyrbil och hotell via portalen om priset är snarlikt med att titta på exempelvis momondo. Finns många fler sätt att samla.

Point sharing hjälper också. När du har stått på elavtalen så kan din sambo skriva på elavtal.

Jag har slutat med invites och att anpassa livet efter kampanjer.
Jag har helt enkelt ökat konsumtionen och flugit mer och kört plus oftare.
Jobbigt att jaga poäng för mig i dagsläget.

Någon mer som haft strul med traderapresentkort köpta via eurobonusshopen?

Jag har köpt presentkort två gånger till min fru och första gången så blev köpet hos Tradera flaggat för att sen släppas igenom och denna gång så är jag mitt inne i en tre dagars utredning med traderas säkerhetsavdelning där den senaste frågan är varför jag handlar via Eurobonushopen…

Nog för att det blir en del meck med poängjagandet men detta blev ju absurt.

Någon mer som haft strul med traderapresentkort köpta via eurobonusshopen?

Jag har köpt presentkort två gånger till min fru och första gången så blev köpet hos Tradera flaggat för att sen släppas igenom och denna gång så är jag mitt inne i en tre dagars utredning med traderas säkerhetsavdelning där den senaste frågan är varför jag handlar via Eurobonushopen…

Nog för att det blir en del meck med poängjagandet men detta blev ju absurt.
För att det ger extra poäng kanske? Sjuk fråga.

Nu vet jag inte hur det var förr, men svårt är det inte. Har utan att försöka speciellt mycket, samlat på mig nästan 200k poäng sedan november. Detta är utan att räkna in invites och min egna välkomstbonus.

Köp presentkort, byt el-/mobilavtal, betala notan när du är ute och äter med en större grupp, hyrbil och hotell via portalen om priset är snarlikt med att titta på exempelvis momondo. Finns många fler sätt att samla.

Point sharing hjälper också. När du har stått på elavtalen så kan din sambo skriva på elavtal.
Jag samlade som mest innan Covid. Jag vill minnas att det fanns många fler knep då. Tex beställ ett Hallon kontantkort och få x antal poäng. Alla matinköp gjordes såklart hos coop för då kunde man växla till SAS poäng.
Just nu kommer jag inte på mer grejer men jag har för mig att det var 1000poäng här och där. Man kunde samla poäng utan att öka konsumtionen.

Jag vill inte byta elavtal för jag har en ganska schysst deal på det redan. Jag har heller aldrig värvat någon och tänkte inte börja med det heller.

Toppen