Pallar inte heller att hålla på med att byta avtal till höger och vänster eller liknande "optimering". Fanns ett gäng kontantkort att beställa runt black friday och det kan nog dyka upp igen men är mest engpngsgrej på marginalen.Jag samlade som mest innan Covid. Jag vill minnas att det fanns många fler knep då. Tex beställ ett Hallon kontantkort och få x antal poäng. Alla matinköp gjordes såklart hos coop för då kunde man växla till SAS poäng.
Just nu kommer jag inte på mer grejer men jag har för mig att det var 1000poäng här och där. Man kunde samla poäng utan att öka konsumtionen.
Jag vill inte byta elavtal för jag har en ganska schysst deal på det redan. Jag har heller aldrig värvat någon och tänkte inte börja med det heller.
Coop hoppade jag aldrig på då jag inte vill handla på Coop - men Hemköp finns ju i shoppen så har börjat göra större inköp den vägen (fri frakt över 2000) och tycker det fungerar mkt smidigt. Skönt att slippa fysisk storhandel och ger lite extra EB-poäng på regelbunden basis