Fick också idag, började gälla 26e december. Är det fritt fram att teckna Telinet nu?Jag fick in poäng från Enkla idag. Mitt avtal började gälla 13e december.
Fick också idag, började gälla 26e december. Är det fritt fram att teckna Telinet nu?Jag fick in poäng från Enkla idag. Mitt avtal började gälla 13e december.
Jag med, med startdatum 6 december.Jag fick in poäng från Enkla idag. Mitt avtal började gälla 13e december.
Det är ju omöjligt att få en prisuppgift från Verisure men i villkoren till den här kampanjen listas lite priser. Någon som vet vad som mer tillkommer? Det skrivs tex att det ges 2000kr rabatt på uppkopplingsavgift men inte vad avgiften är. Gissar att det finns mer avgifter och systemdelar som visar sig nödvändiga när man de facto vill köpa.
Det låter rimligt, att dom är på väg med första fakturan. Mitt börjar gälla 15/1. Har du lyckats hitta hur lång uppsägningstid det är?Jag fick in poäng från Enkla idag. Mitt avtal började gälla 13e december.
Ser ut att vara innevarande månad + en kalendermånadDet låter rimligt, att dom är på väg med första fakturan. Mitt börjar gälla 15/1. Har du lyckats hitta hur lång uppsägningstid det är?
Jag har bokat in dem i mars. Poängen har dock redan kommit inNu har Mölndal Energi kastat in sin hatt i ringen vad gäller kampanjer bland elbolag. 6000 poäng är ju fint, men recensionerna oroar mig lite. Något som testar Mölndal Energi tidigare?
Det här var för någon månad sedan. Det var inte kampanj då utan jag fick 3000 poäng.Oj, det var snabbt!