Senaste nytt

SAS Webshopping

Om någon handlat på apotek hjärtat kan det vara värt att kolla om man fått poängen registrerade som påväg, det verkar som de inte registreras och passerar det 12 veckor går det inte längre.

Noterade just att Singular Society säljer viner som verkar värda att testa, bla lite bubbel gjord på Gruner Veltliner. Har kvar mitt medlemskap sen förra kampanjen eftersom de löste SAS-poängen då.

Det är en jävla show att säga upp abonnemang hos Comviq. Det går inte ens att söka på ordet uppsägning eller avsluta på deras webb. Måste chatta för att få en länk till en formulär, och även på den sidan är det väl undangömd, och till slut formulären fungerar inte.
Jag avslutade precis mitt abonnemang via chatten.
Skriv bara "Säga upp", så får du alternativ att chatta. Vänta 5min så kommer en agent och hjälper dig. Tog allt som allt 5-6min.

Jag avslutade precis mitt abonnemang via chatten.
Skriv bara "Säga upp", så får du alternativ att chatta. Vänta 5min så kommer en agent och hjälper dig. Tog allt som allt 5-6min.
tack för tipset. Har chattat en kvart nu...

Här är deras senaste försök...

Ja ok, Själva numret ska inte behållas då? Jag kan hjälpa dig att avsluta abonnemanget om du vill. Först ville jag bara kolla om du känner någon annan som kanske skulle vilja ta över abonnemanget osm inte behöver använda det där ute där din stuga är :) Det är ändå ett väldigt bra pris på det som vi bara kan erbjuda under black week.

Noterade just att Singular Society säljer viner som verkar värda att testa, bla lite bubbel gjord på Gruner Veltliner. Har kvar mitt medlemskap sen förra kampanjen eftersom de löste SAS-poängen då.
Minns jag frågade om vinerna då de hade 100p/100kr men de var inte inkluderade i den dealen om jag minns rätt :(

Toppen