Qraze
Medlem
Både Skellefteå Kraft och Telinet i alla fall.Såg Skellefteå Kraft gjorde kreditupplysning. Gör alla det?
Både Skellefteå Kraft och Telinet i alla fall.Såg Skellefteå Kraft gjorde kreditupplysning. Gör alla det?
Kanske säger något om hur höga elpriser som väntas i vinterHahaNu är det krig på elavtals-marknaden! Får vi 15-20k innan året är slut? Telinet kör också en 10k kampanj, giltig till 31/10.
SAS Online Shopping - Shoppa & tjäna poäng
Med SAS Online Shopping kan du handla och tjäna poäng i mer än 500 butiker. Du behöver bara logga in så registrerar vi köpet automatiskt.onlineshopping.flysas.com
Motala 3k är ju ingen kampanj dock, blir att vänta tills de iaf kör en 6-10k vändaMotala 3000p och Teinet 10000p finns kvar .
Säker? Skellefteå har varit uppe länge, Telinet har varit 31/10 vad jag vet. Byter till dom om jag hinner få Enkla-poängen. Sen byte till Fortum ASAP för att inte betala för mycket av 59kr/mån...De verkar ha plockat bort Skellefteå Kraft. Jag var inne för några dagar sedan och då stod det att deras kampanj med 10k skulle gälla tom 31 oktober. Men nu när jag skulle gå in och signa upp är de borta.
Såg att Telinet tillkommit, men de kör 59 kr per månad i fast avgift.
Jag kan ha drömt, men var nästan säker på att det stod 31/10. Men men... Kanske satsar på Telinet dåSäker? Skellefteå har varit uppe länge, Telinet har varit 31/10 vad jag vet. Byter till dom om jag hinner få Enkla-poängen. Sen byte till Fortum ASAP för att inte betala för mycket av 59kr/mån...
Fortum har också en fast avgift likt telinet.Säker? Skellefteå har varit uppe länge, Telinet har varit 31/10 vad jag vet. Byter till dom om jag hinner få Enkla-poängen. Sen byte till Fortum ASAP för att inte betala för mycket av 59kr/mån...
Lyckades förhandla bort den sist, men ifall det inte funkar denna gång så hoppar jag så fort jag får mina 10k poängFortum har också en fast avgift likt telinet.