Jannes
Medlem
Lägg 500kr på ett nytt tangentbord, så kan man göra det om och om igen ad nauseaum.Det va alltså du som köpte slut på dom.
Nu finns Elgiganten 5000 igen så du skulle ha väntat lite så hade du sparat in slitaget på knapparna.![]()
Lägg 500kr på ett nytt tangentbord, så kan man göra det om och om igen ad nauseaum.Det va alltså du som köpte slut på dom.
Nu finns Elgiganten 5000 igen så du skulle ha väntat lite så hade du sparat in slitaget på knapparna.![]()
Mailade och frågade om detta, man får det när bekräftar bolagsbyte!En fråga, när fick ni ert bekräftelsemejl från Enkla elbolaget?
Efter att ha skickat in uppsägningstid idag på nuvarande elhandelsbolag så fick jag bekräftelsemail omgående från Enkla Elbolaget!
Jag fick göra samma, antar jag iaf. Enkla fick inte in info från nuvarande elbolag så de bad mig säga hur lång uppsägningstid jag hade hos mitt nuvarande (1mån) och sen satte de mitt startdatum utifrån det.
Helt säker på att jag skrev in startdatum när jag signade.
Mailade kund@enkla.se och mailade in min nuvarande uppsägningstid så att de kunde sätta ett startdatum, då fick jag bekräftelsemail omgående!Vad menar du att du gjorde?