Fredrik Prüzelius
Medlem
Samma för mig! Glad att det inte bara var jag som hade problem...Är det någon uppdatering på gång, någon som vet något mer? Poängen verkar komma in efter mailen man får men det är svårt att hålla koll.
Samma för mig! Glad att det inte bara var jag som hade problem...Är det någon uppdatering på gång, någon som vet något mer? Poängen verkar komma in efter mailen man får men det är svårt att hålla koll.
Hört något mer? Min fungerade när du skrev det men nu har jag fått samma problem...Tyvärr fungerar det fortfarande inte för mig. Head of Backoffice på SAS Online Shopping undersöker...
De fixade det och jag kan logga in nu. Gav mig 500 poäng också!Hört något mer? Min fungerade när du skrev det men nu har jag fått samma problem...
Ser att det börjat funka för mig nu igen. Men jag hade inte hunnit rapportera in problemen så jag får nog ingen bonusDe fixade det och jag kan logga in nu. Gav mig 500 poäng också!
Står ”ingen bindningstid eller uppsägningstid”, någon som signat via deras erbjudande förut? Erbjudandet ser ju ok ut med 0 månadsavgift+liten rabatt eller missar jag något?Skellefteå Kraft ger 6000p istället för vanliga 2000 just nu:
SAS Online Shopping - Shoppa & tjäna poäng
Med SAS Online Shopping kan du handla och tjäna poäng i mer än 500 butiker. Du behöver bara logga in så registrerar vi köpet automatiskt.onlineshopping.flysas.com
Yes, inga problem.Står ”ingen bindningstid eller uppsägningstid”, någon som signat via deras erbjudande förut? Erbjudandet ser ju ok ut med 0 månadsavgift+liten rabatt eller missar jag något?
Såg ingen heller, förutom att det var månadsavgiftsfritt i 9mån. Så även med 1års bindning så hade 3mån vart ok för min delStår ”ingen bindningstid eller uppsägningstid”, någon som signat via deras erbjudande förut? Erbjudandet ser ju ok ut med 0 månadsavgift+liten rabatt eller missar jag något?