Senaste nytt

SAS Webshopping

Isaksson

Medlem
Fick info att den nya ansvariga för SAS onlineshopping har som mål att utöka till +500 butiker & arbeta för ett bättre samarbete med olika butiker. Blir spännande att se hur det blir! Tänker att det kan vara en god idé nu att igen skicka in önskemål på nya butiker som man tycker saknas. Jag kanske också kan vidarebefordra någon slags sammanställning till honom på önskade kampanjer & butiker.
 

Doctor-X

Medlem
Fick info att den nya ansvariga för SAS onlineshopping har som mål att utöka till +500 butiker & arbeta för ett bättre samarbete med olika butiker. Blir spännande att se hur det blir! Tänker att det kan vara en god idé nu att igen skicka in önskemål på nya butiker som man tycker saknas. Jag kanske också kan vidarebefordra någon slags sammanställning till honom på önskade kampanjer & butiker.

Önskar att få in Svenssons (fanns endast som fysisk butik via Loyal Solutions) och få tillbaka Nordiska Galleriet (fanns tidigare via onlineportalen)!
 

Tobbe.O

Medlem
Fick info att den nya ansvariga för SAS onlineshopping har som mål att utöka till +500 butiker & arbeta för ett bättre samarbete med olika butiker. Blir spännande att se hur det blir! Tänker att det kan vara en god idé nu att igen skicka in önskemål på nya butiker som man tycker saknas. Jag kanske också kan vidarebefordra någon slags sammanställning till honom på önskade kampanjer & butiker.

Saknar att man inte kan få poäng på Lyko och NetOnNet längre. Så det får du gärna framföra! :)
 

Doctor-X

Medlem
Önskar att få in Svenssons (fanns endast som fysisk butik via Loyal Solutions) och få tillbaka Nordiska Galleriet (fanns tidigare via onlineportalen)!

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Nordiska Galleriet är tillbaka! Dock endast med 10p/100kr (denna vecka kampanj med dubbla poäng dvs 20p/100kr). Klar försämring av poängintjäningen jämfört med tidigare:
Innan 1a April 2020 var det 50p/100kr
Efter 1a April 2020 var det 25p/100kr, försvann sedan från portalen i mitten av september 2020.

Bra att det ånyo finns en butik som ger poäng för inköp av exklusivare inredning/möbler, men såklart tråkigt att poängintjäningen gått till det sämre och bättre än inget eftersom Svenssons via fysisk inte länge finns.
 

Isaksson

Medlem
Jag lämnade vidare alla önskemål till ansvarig för EuroBonus Everyday under maj månad: Nordiska Galleriet, LykoNetOnNet, Granngården, Byggmax, jem&fix, Arken zoo, Blomsterlandet. Fick till svar "Tack! Ska ta det vidare." Verkar som att det gav någon slags utdelning om Nordiska Galleriet är tillbaks i portalen. Hoppas på att det dyker upp fler i portalen snart.
 

wArpN_

Medlem
Jag lämnade vidare alla önskemål till ansvarig för EuroBonus Everyday under maj månad: Nordiska Galleriet, LykoNetOnNet, Granngården, Byggmax, jem&fix, Arken zoo, Blomsterlandet. Fick till svar "Tack! Ska ta det vidare." Verkar som att det gav någon slags utdelning om Nordiska Galleriet är tillbaks i portalen. Hoppas på att det dyker upp fler i portalen snart.

Snyggt, skulle gärna se någon av XXL eller Stadium tillbaka i onlineshoppen ;-)
 

JPB

Medlem
Fler än jag som har inloggningsproblem just nu? Får diverse olika fel, men användarnamn och lösenord funkar på SAS.se.
 

Ilmu90

Medlem
Har också inloggningsproblem. Även när jag loggar in på sas.se så står det att det uppstått problem med att läsa in mina eurobonus uppgifter.
 
Toppen