Senaste nytt

SAS Webshopping

Please note: This offer can only be used 1 time per EuroBonus member and only applies for Swedish members. You will only earn points for a yearly subscription.
(890:- per år)
Var läste du detta? Jag kan vara blind men ser inte bland villkoren.

EDIT: instämmer, står där att bara för årsprenumeration. Sorry för förvirring.

Men det kan ändå va värt att signa upp för en månad och hoppas att systemet funkar lika bra som alltid och poängen trillar in :)
Bonus att man kan titta några filmer också!

Var läste du detta? Jag kan vara blind men ser inte bland villkoren.

EDIT: instämmer, står där att bara för årsprenumeration. Sorry för förvirring.

Men det kan ändå va värt att signa upp för en månad och hoppas att systemet funkar lika bra som alltid och poängen trillar in :)
Bonus att man kan titta några filmer också!
Funkade fint tidigare iallafall…

Disney+ för 19kr för en månad, ger 500p via shopping sidan.
Erbjudande t.o.m 14/11.

Disney+ Day-erbjudande: en månad för 19 kr | Disney+

Tack för tipset. I SAS webshopping portalen står det "Du tjänar endast poäng för årsprenumeration!" men det är förmodligen bara en konstig formulering, då abonnemanget inte säljs som "årsprenumeration" utan per månad, som liknande tjänster också.

Edit: Iofs går det att byta till "annual" efter man har signat upp sig. Så får se. Om det inte blir några poäng så är skadan inte jättestor heller.

Tack för tipset. I SAS webshopping portalen står det "Du tjänar endast poäng för årsprenumeration!" men det är förmodligen bara en konstig formulering, då abonnemanget inte säljs som "årsprenumeration" utan per månad, som liknande tjänster också.

Edit: Iofs går det att byta till "annual" efter man har signat upp sig. Så får se. Om det inte blir några poäng så är skadan inte jättestor heller.
Ja, alltså text och realiteten stämmer inte alltid. Men jag tror vi ska hålla oss nöjda och inte skriva för mycket om det ;)

Greenly-kampanj igen, 5555p (?) och det går att kombinera med fri månadskostnad ett halvår. Får inte sägas upp inom 3 månader om man vill casha in poäng.
Kanske kan va nåt?

Fick precis mina poäng för Greenley, gick hyfsat smidigt. Fick klartecken av Greenely att de hade validerat köpet sen gjorde jag efterregistrering. Sen skicka jag 2-3 påminnelser till SAS under 1-2v. Tog ca 1-2 mån totalt.

Mina poäng från greenly kom väldigt fort och utan problem. Elavtalet funkar bra för mig också. Lite småroligt o se förbrukning kontra elpris.

Toppen