Herr Sjödin
Medlem
Får fortfarande meddelandet om att det inte går att tjäna poäng, trots att vi är inne i januari. Sparat flera köp på att de ska gå att handla via webshopen... segt.
Februari, till och med.trots att vi är inne i januari.
Jag påstår inte att du ljuger men det låter otroligt att de skulle gå med på att efterregistrera köp man inte gjort via portalen. Någon annan som påstår sig lyckats med detta?
Det hände mig också med Lyko. Jag mailade till kundservice och så fick jag rätt antal poäng redan dagen efter.Har äntligen fått utbetalt poäng från fyra olika onlineköp i portalen. Bl.a. från Lyko. Men fick endast 1 ynka poäng från Lyko , från köp gjorda på 1200 sek i höstas. Det är nog inte läge att köpa en triss idag.
Makulera och lägg en ny!Riktigt segt att de inte får ordning på detta, jag har "sparat" på vissa inköp men nu kunde jag inte vänta längre, dagens i-landsproblem, men trotts allt trist.
Bara för det provade jag att logga in och nu fungerar det... suck suck suck... jag gjorde en rejäl beställning på Care of Carl bara för typ 20 minuter sedan.
Bara för det provade jag att logga in och nu fungerar det... suck suck suck... jag gjorde en rejäl beställning på Care of Carl bara för typ 20 minuter sedan.