Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag påstår inte att du ljuger men det låter otroligt att de skulle gå med på att efterregistrera köp man inte gjort via portalen. Någon annan som påstår sig lyckats med detta?

Ställde samma fråga tidigare idag och fick samma besked. Givet hur jag misstänker att trackingen fungerar på det där så känns det rätt orimligt att det skulle gå att göra också.
"Det er kun muligt at efterregistrere køb der er sket imens du var logget ind. Desværre."

Januari tycks ha varit kortare än de planerade med. Ingen beräknad tidplan längre.

"This platform is temporarily unavailable
We are working to fix the problem and sorry for the inconvenience."

Vad var det för Mail de hade ? Har 6 köp från november som inte är registrerat. Samt 7 från December. Tänkte Maila in fakturorna som vanligt....

Har äntligen fått utbetalt poäng från fyra olika onlineköp i portalen. Bl.a. från Lyko. Men fick endast 1 ynka poäng från Lyko , från köp gjorda på 1200 sek i höstas. Det är nog inte läge att köpa en triss idag.

Har äntligen fått utbetalt poäng från fyra olika onlineköp i portalen. Bl.a. från Lyko. Men fick endast 1 ynka poäng från Lyko , från köp gjorda på 1200 sek i höstas. Det är nog inte läge att köpa en triss idag.
Det hände mig också med Lyko. Jag mailade till kundservice och så fick jag rätt antal poäng redan dagen efter.

Riktigt segt att de inte får ordning på detta, jag har "sparat" på vissa inköp men nu kunde jag inte vänta längre, dagens i-landsproblem, men trotts allt trist.

Bara för det provade jag att logga in och nu fungerar det... suck suck suck... jag gjorde en rejäl beställning på Care of Carl bara för typ 20 minuter sedan.

Riktigt segt att de inte får ordning på detta, jag har "sparat" på vissa inköp men nu kunde jag inte vänta längre, dagens i-landsproblem, men trotts allt trist.

Bara för det provade jag att logga in och nu fungerar det... suck suck suck... jag gjorde en rejäl beställning på Care of Carl bara för typ 20 minuter sedan.
Makulera och lägg en ny!

Du har 14 dagars ångerrätt enligt distansköplagen. Var hygglig och ring och avbryt ordern direkt innan de hinner börja plocka, packa och skicka.

Sen beställer du på nytt i lugn och ro via portalen, kanske t.o.m. vänta tills SAS MC 2x extrapoäng-kampanjen nästa helg :)

Toppen