Senaste nytt

SAS Webshopping

Det verkar som det går någon form av batch precis i veckans slut eller början. Jag tycker det är ganska vanligt att det ramlar in poäng just natten mellan söndag och måndag. Och ja, det har hänt mig tidigare under den här perioden utan inloggning, så det är nog tyvärr inte relaterat.

Ska köpa en ny frys idag på CDON tänkte jag, men alltså värt att vänta nån vecka till?

Det ger inga poäng (mer än spend på ev. kreditkort) men du får 5% rabatt om du köper presentkorten här CDON, Presentkort 27914-27916 | SAS EuroBonus Shop annars läste jag i en annan tråd att man kan köpa på CDON via Coop och omvandra poängen.

Kör på efterregistrering? Annars om du kör med MC så väntar du till det är dubbeldagarna ;)

Efterregistrera köp som inte klickats igenom portalen tror jag nog att man kan glömma att lyckas med.

• Gilla
Reactions: fcx
Har funkat att efterregistrera förut iaf men är ju ett tag sedan jag gjorde det.

Jag påstår inte att du ljuger men det låter otroligt att de skulle gå med på att efterregistrera köp man inte gjort via portalen. Någon annan som påstår sig lyckats med detta?

Toppen