Senaste nytt

SAS utsatta för "attack" 2023-02-14

Thornado

Medlem
Jag ska tydligen flyga MMX-ARN imorgon, då måste jag bara ta mig dit först. Check-in öppen.

Det ska jag också, då kanske vi ses ombord!

Bara av nyfikenhet, du råkar inte också heta Marie A?

Intressant nog så heter jag Marie A (svenskt namn) på bokningen jag har imorgon, men kollar jag på min profil så är jag en dansk 28-årig kvinna (och jag kan se hennes mailadress, telefonnummer, hemadress).
 

eddo

Medlem
För mig funkar hemsidan nu - kan logga in, se min profil och mina bokningar. I appen ser jag dock danskens resor, namn, kontaktuppgifter och födelsedatum osv under profilen, dock med mina egna poäng osv.
 
Jag heter också Marie, konstigt nog. Även jag reflekterade över att hon hade så många bokningar men inget EB-nummer.

SAS kan nog få lite problem med GDPR framöver. De har ju verkligen inte gjort allt för att skydda persondata.
 

mha321

Medlem
Det ska jag också, då kanske vi ses ombord!

Bara av nyfikenhet, du råkar inte också heta Marie A?

Intressant nog så heter jag Marie A (svenskt namn) på bokningen jag har imorgon, men kollar jag på min profil så är jag en dansk 28-årig kvinna (och jag kan se hennes mailadress, telefonnummer, hemadress).
Denna persons bokning verkar också vara den som landat på aftonbladet i deras senaste uppdatering. Någon av er som skickade den? :) annars är det antagligen en indikering på att det kanske är ganska få som läckt ut och att väldigt många som fått se fel har fått se samma fel.
 
Toppen