Senaste nytt

SAS utsatta för "attack" 2023-02-14

Jag såg också en Marie utan eb, men även en Fredrik länge ner i listan, och en Anders... Jag misstänker att det är för att de drog nitlotten och fick se sin egen data - därefter får alla som på något sätt träffar ett felaktigt kriterie se hennes data under en viss period. Anledningen att så många är de som flyger idag och i morgon är antagligen att det är de som det är störst sannolikhet ett de öppnar appen...

Någon som vet hur man skall Checka in? jag har samma problem som alla andra. Jag flyger imorgon bitti med SAS

Jag tar det lugnt och tar en Toy så länge men vad göra om problemet kvarstår imorgon bitti?

Samma här! Såg massa bokningar och tänkte nej fan ska jag tjäna på nån annan :D
Men sen kastades jag ut från appen.
Sitter på SJ mot Arlanda och ska flyga snart, får se hur…

Någon som vet hur man skall Checka in? jag har samma problem som alla andra. Jag flyger imorgon bitti med SAS

Jag tar det lugnt och tar en Toy så länge men vad göra om problemet kvarstår imorgon bitti?
På flygplatsen. Kvarstår problemen till i morgon lär de koppla bort de delarna helt från internet och bara köra på plats. Köer och förseningar, ja, men troligen funktion.

Det är ju sas som är nere och inte Amadeus.

Borde åtminstone. Om de inte har byggt riktigt fel..

Jag undrar just hur djupt attacken gått. Sitter på 1C och ser hur kaptenen noterar grejer på notiser. De har lätt 10 småpapper som ligger på olika ställen på instrumentpanelen...
Mycket tveksamt att det skulle vara relaterat. Isåfall borde ju I princip alla sas avgångar efter att attacken gick igång börja dras med rejäla förseningar och inställningar, och det syns inget sådant än..

Toppen