Fiskgjusen
Medlem
Nya Carnegiebryggeriet och Brooklyn är i Carlsbergs portfolio så.....
Och Mikkeller. Delägs sedan ifjol av Carlsberg och de har ett rätt långgående kommersiellt samarbete.
Nya Carnegiebryggeriet och Brooklyn är i Carlsbergs portfolio så.....
Tack för tydliga och informativa bilder!
Men vilken pissusel lounge det verkar vara. Ser ut som en skolmatsal. Ingenstans man kan dra sig tillbaka för lugn och ro ... då skulle jag faktiskt inte ens kalla det lounge. Då skulle jag kalla det "mer av samma vidriga trängsel och stök som du hittar på resten av denna gudförgätna flygplats". Men det kanske blir långt. Och det är inte jag som bestämmer vad det kallas.
Kan hålla med till viss del, absolut. Vill inte vara negativ - tycker det är positivt att SAS öppnat en ytterligare lounge, speciellt på F-piren. Förhoppningsvis lättar trycket på loungen vid gate 1 framöver. Men jag hade hoppats på något bättre... (Vill inte låta negativ som sagt. Är positiv till denna nya lounge överlag).Ja. Den påminner väldigt mycket om skolmatsal eller frukostmatsal på hotell. De har ju typ tagit Pontus möbler och satt en SAS-skylt över entrén.
Ja snart kanske Carlsberg tar över distribution men det är fortfarande Galatea som sköter det i SverigeOch Mikkeller. Delägs sedan ifjol av Carlsberg och de har ett rätt långgående kommersiellt samarbete.
Nej men alla platser längs väggen har ett uttag var.Finns det eluttag under borden eller i golvet?
Om man vill sitta och jobba kan man ju ta platserna längs väggen och vill man äta eller socialisera så kan man ta borden.Känns inte det som en ganska rejäl tankevurpa 2025? Det kan ju inte kosta mycket att dra fram el till alla platser...
Låter som det är lämpligt att planera sina besök lite då, om jag är vid F-pir och bara har tid för en halvtimmeslunch innan nästa flyg verkar det ett utmärkt val, om jag har ett par timmar att jobba eller slappa väljer jag den gamla loungen.Sen kan man ju vara konspiratorisk lagd och säga att SAS kanske inte vill att man ska sitta och jobba i loungen längre än nödvändigt för att minska trycket på loungen och folk som sitter där längre tid. Vill man göra det kan man ju använda de två andra loungerna.
Det kommer i Köpenhamn on något år när de ska göra ny flagship lounge där. Att Arlanda skulle få det känns mindre troligt då nästan allt fokus är på Köpenhamn.Hade förhoppning på att man skulle ta fram en lounge med en separat Diamond del med lite andra perks. Utan att ha besökt denna och endast sett bilderna så ser det ut som en skolmatsal. Med tanke på brandingen och rapporter så får ändå Skyteam medlemmar något steg uppåt / sidled (SAS tog ju bort skolåda inrikesloungen när det begav sig). Fler såna här initiativ pop up lounger samarbeten bör avlasta trafiken på vanliga Gold-loungen.
För den som kräver laddning så finns "miljövänliga" powerbanks i SAS Conscious Traveler butik.