palmen
Moderator
Inte vid alla bord, men i business delen fanns det i borden på de höga borden längst in. De små borden mitt i lokalen verkade inte ha några uttag i golvet.Finns det eluttag under borden eller i golvet?
Inte vid alla bord, men i business delen fanns det i borden på de höga borden längst in. De små borden mitt i lokalen verkade inte ha några uttag i golvet.Finns det eluttag under borden eller i golvet?
Kan vara så att man får rabatt på inträde eller X fria besök per år eller liknande. Mastercard tappar ju just nu lite mot Amex och deras elite kort när det ger mer nivåpoäng,
Känns inte det som en ganska rejäl tankevurpa 2025? Det kan ju inte kosta mycket att dra fram el till alla platser...Inte vid alla bord, men i business delen fanns det i borden på de höga borden längst in. De små borden mitt i lokalen verkade inte ha några uttag i golvet.
Ingen aning om hur det ser ut under golvet och vad man kan göra och hur mycket som måste rivas upp för att det inte ska bli sladdar över golvet.Känns inte det som en ganska rejäl tankevurpa 2025? Det kan ju inte kosta mycket att dra fram el till alla platser...
Det är samma yta som Pontus hade i sin lounge när den var där borta. Hur det såg ut innan med Menzies har jag ingen aning omStämmer det att denna lounge inte har samma utrymme som den gamla Menzies-loungen på F-piren? (som ju byggdes för SAS när man byggde F..)
Jag hade hoppats på Mikkeller!Avsaknaden av coca cola vägs upp med Kronenburg som är avsevärt godare än Carlsberg men det är som med allt annat en smaksak
Cheers
Nya Carnegiebryggeriet och Brooklyn är i Carlsbergs portfolio så.....Mikkeller!