Senaste nytt

SAS tur och retur till USA och Asien - 3999kr! Boka senast 22;e april!

Jag hade sen tidigare en bokning till LAX (i plus) som jag bokade under förra kampanjen men i och med den nuvarande kampanjen skulle det bara kosta 57kr att styra om hemresan till två dagar senare (också det i plus) sagt och gjort så några knapptryck senare var det klart. Totalt blir det runt 6,5k i plus ToR vilket förväntas generera 17124 poäng. Det känns prisvärt och skönt att förhoppningsvis få slippa det gråtrista Sverige under ett par dagar.
 

Gnopps

Medlem
Riktigt bra priser, 16k poäng TOR till Atlanta för 16 tkr, då är nöstan 6k skatter och flygplatsvgifter :)
En liten korrigering: Av 16 tkr ser fördelningen ut ungefär så här:
* Baspris - 10 tkr (63%)
* Bränsletillägg - 4 tkr (26%)
* Skatter & flygplatsavgifter: 2 tkr (10%)

Så 14 tkr går till SAS ficka och resterande är riktiga skatter & flygplatsavgifter.

1713599896672.png
 

NotRyan

Medlem
Absolut inte - Elite plus är taget!
Jag tänker på vad som, eventuellt, händer när AFKLM tar majoritet i SAS och, eventuellt, införlivar Eurobonus i Flying Blue.
När Flying Blue har gjort förändringar historiskt så har de varit mån om de kunder som har tjänat in saker, så det är jag inte orolig för. Jag skulle till och med kunna tänka mig att de mappar de som har Gold for life mot Platinum for life, alternativt att de skapar en lifetime-nivå på Flying Blue Gold, som också är Elite+

Detta är bara gissningar då ingen här ens vet om detta kommer att ske, när det i så fall händer, eller hur de resonerar då...
 

Linmet

Medlem
Följer samma devis att boka först och tänka sen.

Klippte till på ARN-ATL runt nyåret. 4 pax t.o.r i C för 58k och totalt över 80k poäng. Det är nog det bästa jag sett på många år.
Såg även samma priser till MIA just efter nyåret för den som vill åka dit eller vill ha maximalt med poäng.

Nu finns 24h till att styra om mindsettet där hemma från pad-thai till hamburgare.
Börjar nog med att övertyga barnen.

Med det säkras också Lifetime gold - vad det nu blir värt..
Hur gick införsäljningen? Här var det inga problem. Burgare. och Roadtrip ned mot Miami/Everglades är utlovat. Exakt körschema får NHL/NFL-schemat styr när det släpps.
 
Toppen