Senaste nytt

SAS tur och retur till USA och Asien - 3999kr! Boka senast 22;e april!

Cartman

Medlem
Hur gick införsäljningen? Här var det inga problem. Burgare. och Roadtrip ned mot Miami/Everglades är utlovat. Exakt körschema får NHL/NFL-schemat styr när det släpps.
Det löste sig såklart, barnen var lätta men gav inte den förväntade draghjälpen mot Mrs Cartman. Hon var ganska svår tills jag hittade det magiska ordet ”outlet”. Då såg jag ljuset. Och hon köper sällan så mycket som hon vill/tror.

Vi har trippat i Florida innan så det var inte mitt mål, men tar sikte på Orlando som bjuder till Disneyworld, outlets och golf. Lågsäsong tydligen efter nyår - alla vinner!

Frun kommer att få spader av det där efter 4 dagar så jag behöver leta reda på en nice beach town som är barnvänlig och har bra golf.

Kul! Kan rekommendera att se Tampa Bay Lightning.
Har du sett något bra stopp på väg ner från ATL eller tänker du plöja 10h mot miami?
 

plover

Medlem
Snyggt, blev en liknande MR ARN-CPH-ATL i januari, 16 tkr och 20 k+ poäng, någon som har tips på golfbana nära dlygplatsen så är jag tacksam. :)
 

Linmet

Medlem
Det löste sig såklart, barnen var lätta men gav inte den förväntade draghjälpen mot Mrs Cartman. Hon var ganska svår tills jag hittade det magiska ordet ”outlet”. Då såg jag ljuset. Och hon köper sällan så mycket som hon vill/tror.

Vi har trippat i Florida innan så det var inte mitt mål, men tar sikte på Orlando som bjuder till Disneyworld, outlets och golf. Lågsäsong tydligen efter nyår - alla vinner!

Frun kommer att få spader av det där efter 4 dagar så jag behöver leta reda på en nice beach town som är barnvänlig och har bra golf.

Kul! Kan rekommendera att se Tampa Bay Lightning.
Har du sett något bra stopp på väg ner från ATL eller tänker du plöja 10h mot miami?


Härligt!

Det kommer bli stop och övernattning på något ställe. Beror nog mest på vilka matcher vi hittar. Lightnings vore klart roligast besöka!

Tips på outlet?

Orlando låter skoj med. Disney world var så väldans dyrt bara. Sanslöst.
 
Toppen