Senaste nytt

SAS tur och retur till USA och Asien - 3999kr! Boka senast 22;e april!

Ja eller så e alla platser slut.
Thailand är ju som ett andra hem/semester boende för många svenskar.
Varför ska ett vinstdrivande företag rea ut saker som folk är beredda att betala mer för.
Visst är det så.

Tittade på lite resor åt frugan i November/December. Då hon är flexibel med sina datum, så tyckte jag att jag skulle kunna hitta några bra priser, men incke, Fick bli KLM/Airfrance. Bra mycket bättre priser än SAS.
 
Kikade lite på priserna till/från MIA och det kan inte vara alltför ofta skillnaden mellan plus och business är så relativt liten på nattflyg dessutom?
 

Attachments

  • IMG_8347.jpeg
    IMG_8347.jpeg
    355 KB · Visningar: 306
För det första vad är * poäng för något? Har Star Alliance skapat något eget bonusprogram bara du känner till?
Hur påverkar den här dealen dig då om du nu vill flyga Star Alliance? Bara åka med Lufthansa eller något annat mög om detta är så dåligt.

Du sätter tyvärr inte agendan här om det är en bra eller dålig deal, då den är generellt väldigt bra för folk som vill göra en MR och bli guld snabbt och "billigt".
Nä inte du heller och självklart så flyger jag vidare med *A så att övriga här slipper mig ser mig i någon Skyteam lounge. Tittade igenom den förnämliga utbudet och kom snabbt till att det enbart var billigt ifall man var intresserade av att tjäna 200 poäng enkel till USA.
 
Detta är ingen flygplats, du behöver inte annonsera din avgång. Bara flyg med ett annat bolag så kan vi andra som är mer intresserade av platsen vi reser till än vad det står på flygplanet boka det vi föredrar? Jag vet inte riktigt vad du vill åstadkomma med din kommentar?
Är det inte?
 

Rickard_O

Medlem
Nä inte du heller och självklart så flyger jag vidare med *A så att övriga här slipper mig ser mig i någon Skyteam lounge. Tittade igenom den förnämliga utbudet och kom snabbt till att det enbart var billigt ifall man var intresserade av att tjäna 200 poäng enkel till USA.
Titta igenom noggrannare nästa gång utan att slå ifrån dig det direkt då.
Kanske lär dig något på kuppen!

Du tycker det är jämförbart med 400-500 poäng för 3999:- med 14000-17000 poäng för 6450:-?
 

Sullon

Medlem
Synd att Tokyo fortfarande är så dyrt, 11-12k för economy de flesta månaderna medan Usa har riktigt bra priser.
 
Toppen