Senaste nytt

SAS tur och retur till USA/Asien för 2000 kronor

Synd att jag kommer hem från New York på måndag som det är, lär inte fungera att sticka iväg igen bara sådär, man skall ju jobba lite också. Annars skulle det nog blivit en tur någonstans under april.

Ender opp med en tur til IAD (tre dager). Hva tror dere er best av en reise i Business (og da CPH-IAD eller IAD-CPH) og en i Go, eller to i Plus? Og Optiontown eller EB-poeng?

Blir en långweekend i Washington i slutet på april för min del! :D Det var lite handpåläggning med bokningssystemet men till slut så!

Jag slog till på en 7 dagars i sista veckan i april!
Flyger till New York och hem från Washington DC..för det härliga priset 1900 kr:D
Blir troligen måndag-torsdag i NY och Torsdag-Söndag i DC.
Ska bli kul att prova Amtrak på New York-DC :)

Åkte också tåg den sträckan för några år sedan. Tips; kolla upp biljetter tidigt etc via internet och undvik om möjligt att köpa manuellt på plats i NYC, kan skilja en hel del i pris - det fick jag erfara.

Jag kunde inte låta bli!
Slog även till på ARN-CPH-ORD-ARN för det fina priset 2124 kr :D
Det blir onsdag-söndag veckan innan Påsk :)

Heeelt ofattbart...jag har två stycken Tur och Retur resor bokade till USA i april för den sammanlagda kostnaden 4000 kr ;)

Last edited:
Två biljetter till Kina bokade nu. Måste bara bestämma mig för om jag vill ha in ARN-CPH-PEK/PVG-CPH-ARN eller ARN-CPH-PVG-CPH-ARN.
Båda 3-14/4
1986:-

Har egentligen inte tänkt till riktigt än. Men med rätt att avboka inom 24 timmar är det lika bra att slå till! Har vänner att möta upp i Shanghai och det lockar att kunna klämma en Sunday Brunch på Westin Hotel i Peking och en till på Westin i Shanghai...

(Hade jag inte haft en bokning till Barcelona via julkalendern i slutet av april hade jag klämt in en USA-resa också)

Toppen