Senaste nytt

SAS Travel Wallet

Inte bra nog. Jag blev lovad veckovis utbetalning och detta slarvet stör mig mycket. Det gör det också svårare att se korrekt poängutbetalning då de ju aldrig lyckats få till en räknare åt oss.

Detta börjar ju nästan att likna en episod tagen från gökboet. Jag har inte fått poäng för varken juni eller augusti och detta trots att jag har en spend på 10 000/mån på TW. Kundtjänst verkar ha gått underjord och bibehåller radiotystnad varje gång jag frågar om uteblivna poäng. Hur svårt kan det vara att driva ett seriöst bolag????? När ska SAS häva samarbetet med Revworldwide????:mad::mad::mad:

Följande är absolut inget försvar av CL gänget på TW, men jag har (inside) info på att SAS håller på med leverantörsbyte av viss tung IT struktur. Kan detta möjligtvis ha en påverkan på poängproblemen sista tiden? Det som talar mot detta är att all min övriga EB aktivetet är flawless.

Någon som fått poäng denna tisdag då?

För oss med Curve löser det sig oavsett denna vecka och nästa med GBIT till SAS MC. Ändå irriterande.

Någon som fått poäng denna tisdag då?

För oss med Curve löser det sig oavsett denna vecka och nästa med GBIT till SAS MC. Ändå irriterande.

Jag har använt TW genom curve och har inte fått några som helst poäng alls. Varpå kundtjänst svarar såhär (se bifogad bild)

Helt ärligt nu.. Är så förbannat trött på TW så att det smäller om att. Har 3-4 transaktioner som är gjorda direkt genom TW och jag har inte blivit krediterad poäng för dem köpen heller. Månadsrappoterna är blanka och kundtjänst driver mig bara till vansinne.

Attachments

• Screenshot 2019-09-17 at 15.14.49.png
    Screenshot 2019-09-17 at 15.14.49.png
    76,6 KB · Visningar: 407
45 dagar??!! Fram t o m juni fick jag korrekta poäng för föregående vecka varje tisdag. Sedan började strulet. I bästa fall kommer det nu in poäng bakdaterat en vecka eller två på eb sidan.

Upplever också det hela som en fars, dags att föra ut pengarna och avsluta kontot.... men att avsluta lär ju vara lika svårt som att få poäng....

Toppen