Senaste nytt

SAS Travel Cash

Venter i spenning om noen klarer å finne noe genuint nyttig eller positivt som man ikke får med VISA one-time gift card. Hvis noen skal klare det, vil det nok finnes på dette forum :)

(PS: holder ikke pusten mens jeg venter...)

Bonuspoeng for oss studenter uten kredittkort?

En spontan fundering. Hur blir det om man väljer att betala med kortet ombord på SK-metall? Som svensk borde jag ju kunna välja att betala i DKK/NOK för att då få 10p/100sek? Och hur påverkas det då mellan vilka destinationer jag flyger? :confused:

De vanlige kredittkort gis også til studenter. Har du prøvd SAS-variantene eller Trumf? Bare å slenge inn en on-line søknad med BankID. Og de gir bedre uttelling enn Travel Cash.
Men enig: for de som ikke kvalifiserer for kredittkort er dette en mulighet til å samle poeng.

Håper dette ikke ender i en "What have the Romans ever done for us?" :D

De vanlige kredittkort gis også til studenter. Har du prøvd SAS-variantene eller Trumf? Bare å slenge inn en on-line søknad med BankID. Og de gir bedre uttelling enn Travel Cash.
Men enig: for de som ikke kvalifiserer for kredittkort er dette en mulighet til å samle poeng.

Har selv søkt på det før, men fått avslag da jeg ikke har fast inntekt (jobber kun deltid som ringevikar). Har ikke søkt på Trumf-visa, da jeg regner med avslag der også.

Så TC + vanlig Trumf blir min kombo til jeg er uteksaminert og med fast jobb...

En spontan fundering. Hur blir det om man väljer att betala med kortet ombord på SK-metall? Som svensk borde jag ju kunna välja att betala i DKK/NOK för att då få 10p/100sek? Och hur påverkas det då mellan vilka destinationer jag flyger? :confused:

Jeg leste at SAS per i dag ikke har mulighet til å ta betaling med prepaid-kort enda, men at det vil bli rullet ut etterhvert. (stod i den pdfen med info om TC.)

Har selv søkt på det før, men fått avslag da jeg ikke har fast inntekt (jobber kun deltid som ringevikar). Har ikke søkt på Trumf-visa, da jeg regner med avslag der også.

Det lyder underligt. Jeg har MasterCard og Diners hos SEB + diverse betalingskort i min bank og jeg er også studerende med svingende indtægt osv.

Ville likevel prøvd på Trumf og et par andre. Det varierer hvilke kriterier de forskjellige bankene setter, men flere av de aksepterer glatt studenter, så lenge det ikke er andre problemer.
Hvis man reiser en del er det meget lurt å ha et "ekte" kredittkort uansett bonus-opptjening eller ikke.

Ville likevel prøvd på Trumf og et par andre. Det varierer hvilke kriterier de forskjellige bankene setter, men flere av de aksepterer glatt studenter, så lenge det ikke er andre problemer.
Hvis man reiser en del er det meget lurt å ha et "ekte" kredittkort uansett bonus-opptjening eller ikke.

Har selv vanlig kredittkort gjennom DNB, men ingen poeng fra den. Den brukes til kjøp av flybilletter, optiontown, bruk i utlandet etc. hvor det er lurt med kredittkort. Får prøve meg på Trumf Visa også da.

Er selv EBG, så hadde vært fint med gratis MasterCard eller Diners, men har fått avslag på EB-MC-søknad, og dermed ikke giddet å søke på noe annet.

Toppen