Vad också i Washington i mars i fjol, mycket fint väder med sol.Jag var i Washington i mars ifjol, det hade tinat upp bra, soliga dagar kunde i alla fall en norrlänning gå i t-shirt vissa stunder på dagen. Ganska bra väder att traska runt i, inte för varmt och med en jacka är det inga problem, däremot är det inte så grönt och fint ännu, men för att beta av monumenten och några museum är det klockrent.
Återkommer man på samma ESTA så kan man använda automaterna (glömt bort vad de kallas), fantastiskt smidigt!
Priserna från Kastrup hittas på sas.dkÄr 2999 kr endast från Stockholm? Hittar i princip inga priser i närheten av dessa från Köpenhamn.
Återkommer man på samma ESTA så kan man använda automaterna (glömt bort vad de kallas), fantastiskt smidigt!
Det här brukar ge en fingervisning över hur j*kligt läget är: Airport Wait TimesÖver 2 timmar Immigration i går. Hoppas ni slipper det.
Bara om man har X* månader kvar på sitt pass.
*) Kommer inte ihåg om de sa 3 eller 6 månader. Först hävdade kvinnan som hjälpte folk vid automaterna att det krävdes X månader kvar på passet för att ens få komma in i USA, men det vägrade jag att acceptera. När jag väl fick komma fram till en riktig CBP-officer så var det inga problem att komma in i landet.