Senaste nytt

SAS till USA&Asien från 2999kr

Går inte att boka nånting till USA från Linköping på sas webb. Hoppas det bara är tekniskt strul.

Dessutom om man söker på LPI-HKG via Google Flights så får man en perfekt routing (ur poängjägarseende) LPI-CPH-ARN-HKG men det går inte att få fram på SAS webb eller nån resebyrå. Då blir det via CPH och PEK istället. Måste ringa Sas antar jag?
 

agehall

Medlem
Går inte att boka nånting till USA från Linköping på sas webb. Hoppas det bara är tekniskt strul.

Dessutom om man söker på LPI-HKG via Google Flights så får man en perfekt routing (ur poängjägarseende) LPI-CPH-ARN-HKG men det går inte att få fram på SAS webb eller nån resebyrå. Då blir det via CPH och PEK istället. Måste ringa Sas antar jag?

Japp, ring SAS om du vill boka. Det finns dock än ännu bättre routing om man jagar poäng:
LPI-CPH-STO-CPH-SHA/HKG/BJS-MU/KA/FM/CX/CA-HKG
 

agehall

Medlem
Då flyger du ju upp och hämtar dem och sedan gör ni sällskap ner till CPH och vidare till HKG! Det är ju en utmärkt MR för din del.
 

chazzie

Medlem
Bokade helg i mars till IAD för hela familjen. Hoppas att Washington tinat upp lite till dess.
Jag var i Washington i mars ifjol, det hade tinat upp bra, soliga dagar kunde i alla fall en norrlänning gå i t-shirt vissa stunder på dagen. Ganska bra väder att traska runt i, inte för varmt och med en jacka är det inga problem, däremot är det inte så grönt och fint ännu, men för att beta av monumenten och några museum är det klockrent.

Över 2 timmar Immigration i går. Hoppas ni slipper det.
Återkommer man på samma ESTA så kan man använda automaterna (glömt bort vad de kallas), fantastiskt smidigt!
 
Toppen