Agö
Medlem
Lite OT: Jag har lyckats göra det en gång längst fram i Go DUB-ARN när ordinarie sallad var slut och de hade två lådor över. Den andra lådan köpte grannen.
Fick du betala samma pris som för salladen?
Lite OT: Jag har lyckats göra det en gång längst fram i Go DUB-ARN när ordinarie sallad var slut och de hade två lådor över. Den andra lådan köpte grannen.
Fick du betala samma pris som för salladen?
Nejdå, jag menade 200 kr för typ sallad+vin+chips eller vad man nu kan få i sig på ARN-AMSJag har för mig att jag betalade 95 kr med reservation för någon tia eller två. Några 200 kr var det åtminstone inte tal om.
Loungen ("Executive") er virkelig en elendig bundskraber ifølge alle de anmeldelser jeg har fundet. Dels ligger den langt væk, er lille, ingen udsigt, har ikke rigtig mad. Man kan dog tappe 2 forskellige slags fadøl - det er vist hovedaktivet....Loungen som SAS använder på är inte värd att besöka då det är en tredje parts lounge. Jag gick in och vände mer eller mindre då de inte fanns något ätbart och knappt sittplats då 20 st flygbolag använder loungen....
Den är exklusiv för Plus. Jag frågade faktiskt produktchefen i samband med lanseringen om de hade övervägt att även ha den i vagnen i economy för försäljning, men det var inget som fanns på agendan då i alla fall.Kan man verkligen köpa kvällslådan i Go?