Osten
Medlem
Ringde och bokade i onsdags föregående vecka, fick biljetterna utställda idag...Själv ringde jag lunchtid i fredags, inga biljetter utställda ännu.....
Ringde och bokade i onsdags föregående vecka, fick biljetterna utställda idag...Själv ringde jag lunchtid i fredags, inga biljetter utställda ännu.....
Uselt!Ringde och bokade i onsdags föregående vecka, fick biljetterna utställda idag...
Äntligen har de börjat "hitta" de resor som vi själva hade gjort med andra hjälpmedel men när de har hittat resorna så kan de inte leverera dem. Vi står där utan bokningar i alla fall.Ringde och bokade i onsdags föregående vecka, fick biljetterna utställda idag...
Min egen erfarenhet är jämnt usel (även om jag förstås läst att vissa kunnat söka leg för leg och fått allt biljetterat på 10 min).Problemet som kvarstår är alltså att det är väldigt ojämnt.
Det är detta jag stålsätter mig för även om SAS-medarbetaren försäkrade att det inte skulle ske.Äntligen har de börjat "hitta" de resor som vi själva hade gjort med andra hjälpmedel men när de har hittat resorna så kan de inte leverera dem. Vi står där utan bokningar i alla fall.
Själva förlorade vi en resa p g a att agenten inte biljetterade den samma dag så försvann bokningen under kommande natten.
Själv ringde jag lunchtid i fredags, inga biljetter utställda ännu.....
Tänkte först skriva att väntetiden minskat kraftigt (vilket stämmer i mitt fall) men iom att man måste ringa 5-10 ggr för den mest basala ändring så blir tidsåtgången densamma.Själv har jag ännu inte sett några förändringar eller förbättringar i ”nya Tallinn”.
Tänkte först skriva att väntetiden minskat kraftigt (vilket stämmer i mitt fall) men iom att man måste ringa 5-10 ggr för den mest basala ändring så blir tidsåtgången densamma.
Om den inte biljetteras imorgon skulle jag höra av mig. Om platser bara reserveras så av bokas de efter någon dag om ingen biljettering görs.Nyss avslutat samtal till 08-797 40 40 och även denna gång (2 av 2) gick allt bra. Vi hade fått ett inställt leg/ben mot New York via London som efter systemets ombokning endast gav 30min för byte på Heathrow. Talade med T som löste vår nya utresa smidigt, jag hade kollat upp innan samtalet att vi (enligt United) kunde köra Swiss via Zürich i stället. Han förekom mig och föreslog den själv så inte mycket att bråka om.
Han skulle skicka bokningen till sina kollegor (vissa måste det tydligen, så var det ej vid första bokningen) för att ställa ut biljetterna och sa samtidigt att eftersom resan är ganska långt fram i tiden kommer den prioriteras lågt, så det kan ta ett par dagar, men platserna är reserverade. Jag frågade om det skulle bli andra skatter men det sa han nej på. Får väl se när biljetten väl är utställd.
Summa sumarum; snabbt, trevligt och smidigt!