eloge till honomAmex-Fredrik har nu svarat på allas kommentarer på hans Insta-inlägg från igår.
eloge till honomAmex-Fredrik har nu svarat på allas kommentarer på hans Insta-inlägg från igår.
Amex-Fredrik har nu svarat på allas kommentarer på hans Insta-inlägg från igår.
Ja jag tänkte nästan skapa ett Instagram-konto tack vare det. Dels för att tacka honom för hans ursäkt och berätta att den känns ärligt menad, dels för att berömma honom för att han samtidigt lämnar ut sin mail-adress, dels för att tagga in @flysas och @frejaannamatz med några passande hash-tags liknande #Yin #Yang #Kundservice #Lyhördhet och fråga om dom kan be om några tips av Fredrik.eloge till honom
Du skulle inte vilja kopiera-och-klistra in dem här? Så fort jag försöker läsa dem så vill Instagram att jag ska skaffa ett konto hos dem.Amex-Fredrik har nu svarat på allas kommentarer på hans Insta-inlägg från igår.
Amex-Fredrik har nu svarat på allas kommentarer på hans Insta-inlägg från igår.
Nej sorry, vill inte outa eventuella BC-medlemmars instakonton här utan deras medgivandeDu skulle inte vilja kopiera-och-klistra in dem här? Så fort jag försöker läsa dem så vill Instagram att jag ska skaffa ett konto hos dem.
Login • InstagramDu skulle inte vilja kopiera-och-klistra in dem här? Så fort jag försöker läsa dem så vill Instagram att jag ska skaffa ett konto hos dem.
Jag tror att det dom egentligen menar är att samtalet kan lyssnas i realtid på av nyanställda för att lära sig olika typer av case. Så funkar det på många andra kundtjänster när man skolar in nytt folk.När man ringer till SAS frågas det om man godkänner att samtalet spelas in i utbildningssyfte och man skall trycka 1, jag trycker alltid in1.
När man läser denna tråd undrar jag om SAS någon gång lyssnar på ett inspelat samtal i utbildnings syfte?
Nu bli jag arg har SAS lurat mig i alla år att samtalet spelas in! Jag som har sjungit upp mig inför varje samtal så att min röst skall bli klar och tydlig vid inspelningen.
Nej, det är samma tider som förutKan man numera boka 2-4-1 resor på helger?