Inga poäng för mig ännu.
T taxvalp Medlem 2 April 2013 #33 Loggade just in och fick syn på färska extrapoäng från en inrikesresa i mars som tydligen renderade dubbla poäng. Kan inte se något annat ursprung till dem än denna kampanj. Tack, Sas!
Loggade just in och fick syn på färska extrapoäng från en inrikesresa i mars som tydligen renderade dubbla poäng. Kan inte se något annat ursprung till dem än denna kampanj. Tack, Sas!
B Börling Medlem 3 April 2013 #35 Har fått in 6875 poäng nu på morgonen anmälde mig utan att ha fått mailet. Tack så mycket SAS!
F FF#1 Medlem 3 April 2013 #37 5x 1250 p har just trillat in på kontot, tyvärr bara extra poäng men det är ju rätt bra ändå.
Martin Torstensson Medlem 3 April 2013 #39 Martin Torstensson skrev: Inga poäng för mig ännu. Klicka för att utvidga... 12 x 1250 poäng precis inkommit, man tackar!
Martin Torstensson skrev: Inga poäng för mig ännu. Klicka för att utvidga... 12 x 1250 poäng precis inkommit, man tackar!
Gustaf Boo Callert Medlem 3 April 2013 #40 4 x 500 p blev det för mig, nästan tre burkar cola från cloudshopen. Tack SAS!