Senaste nytt

SAS Sverige inrikes kampanj

Bokat och rest 6 sträckor inrikes denna veckan, fått de vanliga poängen för 4 av dem så långt (sista 2 stäckorna var igår), men inga extra poäng..

Skulle boka inrikesresor igår men samma där, bara de vanliga 500 poängen per leg visades, trots att jag registrerat mig för kampanjen. Var inloggad på eurobonus - kan sidan möjligen märka att mitt nummer inte tillhör de som fick mailet? Martin, fick du mailet först?

Som jag trodde då (fick också bekräftelsen men inte mailutskick). Skulle vara intressant att höra om någon som fick utskicket också fått dubbla poäng för bokningar inom perioden.

Skulle boka inrikesresor igår men samma där, bara de vanliga 500 poängen per leg visades, trots att jag registrerat mig för kampanjen. Var inloggad på eurobonus - kan sidan möjligen märka att mitt nummer inte tillhör de som fick mailet? Martin, fick du mailet först?

Någon får rätta mig om jag har fel, men jag tror aldrig kampanjpoäng visas vid bokning - det är först när de krediteras de dyker upp.

Från reglerna: Campaign points will be on your account no later than end of March

Skulle tro att det blir en extra utdelning efter kampanjperiodens slut.

Verkar vara så. Har åkt lite kors och tvärs genom Sverige senaste dagarna och det har inte registrerats några extra poäng över huvudtaget. Bara att vänta tills slutet av mars för att fira in poängen då :)

Tjäna dubbla poäng på inrikesresor!

Hej

Har någon fått poängen för nedanstående kampanj än?

---

Anmäl dig till vårt poängregn senast 3 mars

Just nu kan du rekordsnabbt få ihop tillräckligt med EuroBonus-poäng till nästa bonusresa, hotellövernattning eller kanske ett presentkort på en trevlig upplevelse. Med start 15 februari delar vi nämligen ut dubbla poäng när du reser med SAS inom Sverige*. Anmäl dig senast 3 mars, boka och res mellan 15 februari och 17 mars 2013!

Poängexempel med dubbla poäng: Res Luleå-Malmö via Stockholm t/r i Economy Full Flex och tjäna totalt 8 000 poäng (4 000 Extrapoäng + 4 000 Ordinarie Baspoäng).

Toppen