Senaste nytt

SAS stoppar alla awardbokningar med Star Alliance

JacobGBG

Medlem
Jag hade sagt upp mina Amexkort samma microsekund som mina vouchers går ut om Amex INTE tagit någon action på evt förlängning av dessa!

Har svårt att tro att Amex skulle erbjuda någon annan lösning. De har vart tämligen angelägna med att erbjuda checkar och allt möjligt när det vart på G att ta en paus ett år förut.
 

squeezen

Medlem
Alla scheman och flygplanstyper i the aftermath måste väl sättas först. Massa F försvinner, destinationer läggs ner osv. Innan en tydlig bild över nätverket i den nys världen är det väl ingen mening släppa på massa osäkra bokningar.

så vad vi sett på sistone med stadiga ökningar av linjer från juni framåt går ju i rätt riktning. Dock är ju stora massan högst osäkra ännu.
 

Lars-Johan

Medlem
Jag pratade med sas i annat ärende idag och frågade om det fanns någon info om detta, det gjorde det dock inte.

Utgå ifrån att det tidigast öppnar upp 2021, då slipper du den värsta besvikelsen.
Det är väl så tyvärr. Ska till Bali i April så därför fick det bli Turkish. hoppas på att SQ öppnar upp innan nyår så man kan boka utan att 2x voucher brinner inne.
 
Toppen