Hej! Hur långt är ett snöre?Hej,
När tror ni att man öppnar upp för awardbokningar med Star Alliance igen?
Hej! Hur långt är ett snöre?Hej,
Dubbelt så långt som ett halvtHej! Hur långt är ett snöre?
Jag pratade med sas i annat ärende idag och frågade om det fanns någon info om detta, det gjorde det dock inte.Hej,
Jag pratade med sas i annat ärende idag och frågade om det fanns någon info om detta, det gjorde det dock inte.
Utgå ifrån att det tidigast öppnar upp 2021, då slipper du den värsta besvikelsen.
Jag hade sagt upp mina Amexkort samma microsekund som mina vouchers går ut om Amex INTE tagit någon action på evt förlängning av dessa!Härligt när man sitter med 4+ vouchers, utan nytta just nu....
Jojo, vem tror du att du lurar Brandten???Jag hade sagt upp mina Amexkort samma microsekund som mina vouchers går ut om Amex INTE tagit någon action på evt förlängning av dessa!
Haha hysh tänk om Amex läser här!Jojo, vem tror du att du lurar Brandten???![]()
Från den ena änden till den andraHej! Hur långt är ett snöre?
Utgå ifrån att det tidigast öppnar upp 2021, då slipper du den värsta besvikelsen.
Ja, hade de haft en plan för när de "vet" att de kommer öppna hade de nog sagt något.Frågan som är på allas läppar är såklart det, men jag tror du har en ganska vettig uppfattning där, förhoppningsvis i första halvan av 2021, men jag tror nog inte SAS själva har ett datum eller ens ungefärlig tidpunkt i tanken nu, de avvaktar likt alla andra hela världens "reboot".