Senaste nytt

SAS startar samarbete med Live Nation

Berglund

Medlem
Inga problem att köpa biljetter, inte för att jag för ett ögonblick själv är intresserad eller har för avsikt att gå men jag har kompisar som gärna vill gå dit och då erbjöd jag mig att fixa biljetter. Nemas problemas!
 

McClane

Ny medlem
Jag pratade med Amex idag och såklart kommer dem också att ha biljetter. Hon sa att dem har ett visst antal biljetter men att dem har haft väldigt hög efterfrågan. Dem återkommer senast på fredag innan ordinarie biljetsläpp (men efter Tele2 och SAS).

Pratade precis med "Lifestyle" - kundtjänsten och enligt dem så var deras kvotbiljetter slut och de hänvisade till ordinarie släpp. Oklart hur de biljetterna som eventuellt funnits sålts, verkar ju iallafall inte bli den förköpsportal som brukar användas om man ska tro på infon. Verkar som att Amex blivit slagna på fingrarna av SAS och Tele2 denna gång.
 

Henke

Medlem
Inga problem att få tag i biljetter för mig heller, loggande in vid 08.40 och registrerade mina uppgifter. De som inte lyckades får väl helt klart vänta till ordinarie släpp.
 

jth

Medlem
Pratade precis med "Lifestyle" - kundtjänsten och enligt dem så var deras kvotbiljetter slut och de hänvisade till ordinarie släpp. Oklart hur de biljetterna som eventuellt funnits sålts, verkar ju iallafall inte bli den förköpsportal som brukar användas om man ska tro på infon. Verkar som att Amex blivit slagna på fingrarna av SAS och Tele2 denna gång.

Man kan notera att det släpp som SAS hade igår hanterades av AXS, som är american express biljettpartner också så det var kanske dit "kvoten" gick...
 

Brandten

Medlem
Nu fick jag mailpåminnelse från Scandic Friends.

Biljettrycket kommer vara stort och därför har vi reserverat ett antal biljetter exklusivt till våra medlemmar i samband med ordinarie biljettsläpp i morgon 27 oktober kl 12.00.
Håll utkik i mejlboxen i morgon kl 12 för att boka biljetter!
Andreas, Scandic Friends
 

IT-snubben

Medlem
Ingen som har reagerat på poängintjäning vid köp av Live Nation-biljetter? :rolleyes:

...After you finished your purchase of tickets through Ticketmasters or AXS services, some of your customer data will be sent back to Scandinavian Airlines through Live Nation. The data will only be used to ensure you get 1 EuroBonus point per ticket bought, the bonus points will then be added to your EuroBonus account.

Gillar just "to ensure" :D

sas_livenation.JPG
 
Toppen