Senaste nytt

SAS startar samarbete med Live Nation

Fixter

Medlem
Hade biljetter på sitt-vip delen, då säger dom förbannde #$@!$ till bröder jag ska gå med, nej ta stå-vip. POFF sidan inte tillgänglig o sen allt slut
 

Johan Hbg

Medlem
Fiasko för mig. Först error varje gång jag klickar, sen fullbokat. Usch, lika tuff som man var igår lika mycket blir det svansen mellan benen idag.
 

Tur-Ture

Medlem
Tele2 funkade utmärkt igår. Upptäckte av en slump att dom släppte biljetterna 08.30, loggade in 08.29 och hamnade i kö. Trodde det var kört men 09.15 blev det min tur och jag kunde köpa 2st ståplats - dottern blev glad.
 

ldmnt

Medlem
Fiasko för mig. Först error varje gång jag klickar, sen fullbokat. Usch, lika tuff som man var igår lika mycket blir det svansen mellan benen idag.

Error på SAS-sida eller hos axs.com?

Har inte haft några problem alls varken igår eller idag, köpte 2 + 2 till idag.

Men det gäller ju att vara ute i god tid, ca 30 minuter innan själva förköpet öppnar, och snällt stå i kön, för att hinna förbi flaskhalsen (tele2/sas sida).
 

Fixter

Medlem
Error på SAS-sida eller hos axs.com?

Har inte haft några problem alls varken igår eller idag, köpte 2 + 2 till idag.

Men det gäller ju att vara ute i god tid, ca 30 minuter innan själva förköpet öppnar, och snällt stå i kön, för att hinna förbi flaskhalsen (tele2/sas sida).

Ja det som är problemet i frågan. Sas egna portal som var/är förbannat seg o släppa vidare, jag var också inne som sagt någon minut innan och det i min mening är ju absurt om man kan köra redan frp n 0830 Om dom ska släppas 9
 

ldmnt

Medlem
Ja det som är problemet i frågan. Sas egna portal som var/är förbannat seg o släppa vidare, jag var också inne som sagt någon minut innan och det i min mening är ju absurt om man kan köra redan frp n 0830 Om dom ska släppas 9

Nja, absurt vet jag inte riktigt. Är såklart högt tryck på presale biljetterna också, precis som vid vanliga släppet. Så gäller ju att vara lite smartare än den stora massan som går in prick :)
 
Toppen