intuition
Medlem
Ingen insikt, men CPH-ICN var top-3 på unserved routes 2023Någon med insikt som kan förklara business caset här??
En direktlinje kan kanske konkurrera bra med alternativet via HEL, som är en 4 till 6 timmars omväg?
Ingen insikt, men CPH-ICN var top-3 på unserved routes 2023Någon med insikt som kan förklara business caset här??
+ massa norsk lax som ska åt andra hållet. =)Samtidigt finns det säkert en hel del fraktmöjligheter där det idag är krångligt att skicka gods till Skandinavien.
Det hanteras av Korean Cargo som sedan 20 år tillbaka har ett flyg dedikerat för att transportera lax från Oslo tre gånger per vecka. Tror inte SAS kan ta över det avtalet ganska enkelt om man säger så.+ massa norsk lax som ska åt andra hållet. =)
Absolut!Det hanteras av Korean Cargo som sedan 20 år tillbaka har ett flyg dedikerat för att transportera lax från Oslo tre gånger per vecka. Tror inte SAS kan ta över det avtalet ganska enkelt om man säger så.
Med norska kronkursen så finns det säkert avsättning för 1-2 pallar till med lax på varje avgång.Det hanteras av Korean Cargo som sedan 20 år tillbaka har ett flyg dedikerat för att transportera lax från Oslo tre gånger per vecka. Tror inte SAS kan ta över det avtalet ganska enkelt om man säger så.