Rutten är uppladdad och bokningsbar. Tiderna varierar något men i regel är det avgång runt 14-15 från ARN och följaktligen ankomst igen ARN mitt i natten. Onsdagar och söndagar. Inte dumt för en längre fyra-fem dagar i Beirut men klurigare om man inte är bosatt i Stockholm med hemkomst så pass sent att det är hotell som gäller.
Är flyget ner i september (onsdag 4 sep) redan slutsålt..?Rutten är uppladdad och bokningsbar. Tiderna varierar något men i regel är det avgång runt 14-15 från ARN och följaktligen ankomst igen ARN mitt i natten. Onsdagar och söndagar. Inte dumt för en längre fyra-fem dagar i Beirut men klurigare om man inte är bosatt i Stockholm med hemkomst så pass sent att det är hotell som gäller.
Från SAS Facebook sida. En till, lite annorlunda destination. Kanske SAS satsar på just nya destinationer ? Kul!
Källa: SAS Facebook sida
Är flyget ner i september (onsdag 4 sep) redan slutsålt..?
Air Serbia och Turkish flyger ju på Belgrad@Elias Håller helt med dig. Jag vet inte varför de valde just denna destination ? Aldrig funnits som ”kommande” heller. Tycker det vore kul med Belgrad t.ex då bara lågprisbolagen flyger dit, samt Lufthansa via Frankfurt. Det är en stad som hade varit intressant. Eller en massa andra. Det jag går och väntar på är hur de inhyrda A321 kommer flyga (troligen GOT-EWR m.fl) samt A350 med förhoppning Canada, fler USA städer (Dallas ?) samt Seoul etcFinns så många så svårt att välja en.
@Abbs Tack! Visste ej Turkish flyger. Min hemflygplats är Åre/Östersund så då borde det gå att flyga SAS till Stockholm och sen Turkish till Belgrad eftersom de är med i Star Alliance, bagage följer med till slutdestination