Haha "Sorry."Ny förklaring till varför Got-Lhr försvann ?!
(Från senaste Scandinavian Traveller/Maj)
Överetablerat?! Tja så kan man ju säga när alla andra bilag expanderar medan SAS kastar in handduken istället för att möta konkurrensen?!
![]()
Ny förklaring till varför Got-Lhr försvann ?!
(Från senaste Scandinavian Traveller/Maj)
Överetablerat?! Tja så kan man ju säga när alla andra bolag expanderar medan SAS kastar in handduken istället för att möta konkurrensen?!
Rödnosen och Britten passar på att öka när Ryan drar ner så antalet flyg mellan Göteborg och London förblir detsamma.Ryan reducerar rejält på Göteborg-Stansted. Från tre dagliga till 1-2 beroende på dag.
http://www.gp.se/nyheter/ryanair-halverar-flygen-från-göteborg-till-london-1.3528909
Läge för SAS nu då...inte troligt men vore trevligt.
Men både BA och Norsken har ökat sen i vintras...ännu mer ökning?Rödnosen och Britten passar på att öka när Ryan drar ner så antalet flyg mellan Göteborg och London förblir detsamma.
Haha älskar meningskiljaktigheterna i artikeln om avgifterna har höjts eller sänkts. Underhållande!Ryan reducerar rejält på Göteborg-Stansted. Från tre dagliga till 1-2 beroende på dag.
http://www.gp.se/nyheter/ryanair-halverar-flygen-från-göteborg-till-london-1.3528909
Läge för SAS nu då...inte troligt men vore trevligt.
Haha älskar meningskiljaktigheterna i artikeln om avgifterna har höjts eller sänkts. Underhållande!
Här finns Swedavias rabattstruktur.Även bra att flygplatsen står fast vid att alla bolag ska ha samma avgifter, dvs. inga lägre avgifter till Ryanair.
Möjligtvis kan någon form av rabatt ges till de bolagen med flest slottar? Fast å andra sidan främjar nog inte det konkurrensen.