Agö
Medlem
Sommartidtabellsändringar alltså? Det är ju högst normalt och "drabbar" alla affärsresenärsavgångar.Detta verkar bara vara ett tillfälligt avbrott i Juli. I augusti finns en avgång 06:40 i tidtabellen igen.
Sommartidtabellsändringar alltså? Det är ju högst normalt och "drabbar" alla affärsresenärsavgångar.Detta verkar bara vara ett tillfälligt avbrott i Juli. I augusti finns en avgång 06:40 i tidtabellen igen.
Nja. Det de aviserat är inställda avgångar från slutet av oktober. De ger dock fortfarande att boka vad det verkar.Sommartidtabellsändringar alltså? Det är ju högst normalt och "drabbar" alla affärsresenärsavgångar.
Transfer som gör att du inte kan checka in det hela vägen?Tjuvar tråden - pga det känns som att eftersökt expertis nog återfinns bland de som kommenterat - med följande fråga: checkat bagage VBY-ARN (SK082), går det till bagageband på T4 eller får man det som delivery at aircraft och kan fiska upp på tarmac? Har en mycket kort transfer...
Check through? Jag tror spontant inte det är möjligt, men jag ska fråga i VisbyTransfer som gör att du inte kan checka in det hela vägen?
Ser inte att det skulle vara ett problem om du har en anslutning som funkar. Skulle Visby skilja sig från andra inrikesflygplatser?Check through? Jag tror spontant inte det är möjligt, men jag ska fråga i VisbyÄr det icke-bagageband upphämtning så är det dock inte ett problem.
Menar du incheckat bagage eller handbagage som du lämnar utanför planet?Check through? Jag tror spontant inte det är möjligt, men jag ska fråga i VisbyÄr det icke-bagageband upphämtning så är det dock inte ett problem.
När du checkar in i Visby så ber du att få ditt bagage "interline:at" så hanteras det automatiskt på Arlanda. Om inte agenten som checkar in dig kan hantera det, be dem vänligt att lyfta luren och ringa deras interna support. Att "interlina" en väska är lite av en standardprocedur, så länge som du gör en transfer till ett bolag som SAS har interline-avtal med.Check through? Jag tror spontant inte det är möjligt, men jag ska fråga i VisbyÄr det icke-bagageband upphämtning så är det dock inte ett problem.
Eller gör det i appen när du checkar in! (Om det är SK->SK)När du checkar in i Visby så ber du att få ditt bagage "interline:at" så hanteras det automatiskt på Arlanda. Om inte agenten som checkar in dig kan hantera det, be dem vänligt att lyfta luren och ringa deras interna support. Att "interlina" en väska är lite av en standardprocedur, så länge som du gör en transfer till ett bolag som SAS har interline-avtal med.