Ring igen, du fick en dålig agent. Ring Tallinn eftersom det är en 241Svar från SAS de ombokar bara med SAS flyg! Från hur många städer flyger de från i Asien just nu? Första erbjudandet med air China var ett misstag!
Avslog ett erbjudande med air China, Peking till London sen Arlanda. Godtog en hemresa från Hong Kong 14 mars och vad hände?
Nu vill SAS bara avboka min biljett och sen får jag ta mig hem på eget bevåg. Reser på en amex voucher i business, hur tänker de betala tillbaka det 25 000 poäng och en halv voucher?
Svar från SAS de ombokar bara med SAS flyg! Från hur många städer flyger de från i Asien just nu? Första erbjudandet med air China var ett misstag!
Svar från SAS de ombokar bara med SAS flyg! Från hur många städer flyger de från i Asien just nu? Första erbjudandet med air China var ett misstag!
Man kan väl inte lämna en passagerare.Ring igen, du fick en dålig agent. Ring Tallinn eftersom det är en 241
Sas bokar om till annat bolag om det inte finns rimlig rutt med Sas egna kärror. Jag blev själv ombokad till Lufthansa i januari då Sas inte vågade flyga till Mellanöstern efter nedskjutningen av ett passagerarplan i Iran.Svar från SAS de ombokar bara med SAS flyg! Från hur många städer flyger de från i Asien just nu? Första erbjudandet med air China var ett misstag!
Jag hänger nog inte med riktigt, Swiss flyger väl inte på Peking den 16 mars? Hur har de bokat dig?Till slut blev det Swiss via Zürich, efrer många mail.