Filip Nilsson
Medlem
Testat prata med 3 olika agenter på SAS. Den första var totalt inkapabel att förstå problemet. Den andra likaså. Den tredje försökte sätta sig in i problemet men hänvisade bara till att deras system inte kan ersätta en Eurobonus Business med en vanlig biljett för då "går biljetten sönder".
Efter att ha efterfrågat att prata med någon annan som har mer mandat blev jag hänvisad till SAS Corporate... så det är väl nästa steg att försöka antar jag...
Gav agenten i fråga 3 alternativ som han kan omboka till:
1. SAS Toronto - Boston - CPH
2. SAS Toronto - NYC - CPH
3. Air Canada (Awardbiljett som syns på bla awardfares) Toronto - CPH
Inget av alternativen var ett alternativ enligt dom...
Vilken cirkus.
Efter att ha efterfrågat att prata med någon annan som har mer mandat blev jag hänvisad till SAS Corporate... så det är väl nästa steg att försöka antar jag...
Gav agenten i fråga 3 alternativ som han kan omboka till:
1. SAS Toronto - Boston - CPH
2. SAS Toronto - NYC - CPH
3. Air Canada (Awardbiljett som syns på bla awardfares) Toronto - CPH
Inget av alternativen var ett alternativ enligt dom...
Vilken cirkus.