Remington Steele
Medlem
Helt enig!Vore en utmärkt liten testlounge. Jag är nöjd bara de har en trevlig Champagne eller vad säger du @Remington Steele
Helt enig!Vore en utmärkt liten testlounge. Jag är nöjd bara de har en trevlig Champagne eller vad säger du @Remington Steele
Jag gick på toa i Plus-loungen i F-piren förra veckan.Han kanske inte har tillgång till toaletten , tror bara Guld delen har dem, tyvärr inte köp/plus delen. Aldrig någon kö heller, bättre alltså än stora EBG+ loungen!
Bäst på sikt vore kanske att bara behålla gulddelen med fönster och flytta nuvarande businessdelen en trappa upp till non-schengen så har man en lounge i det området också.Hur ska man slå ihop F-loungerna måntro?
Tja, på minst 2st SAS event i höstas så nämnde de en separat del för EBD+ i nya CPH loungen (öppning 2027).Naturligt och så väntar vi bara på en ny del i loungen endast för EBP/EBD som utlovats.
Har tänkt mycket på det och önskat det länge, men är tyvärr rätt sparsmakat med non-schengen idag efter 11:00, egentligen bara lite London-trafik. Tveksamt att de ser värdet i det i dagsläget därför.Bäst på sikt vore kanske att bara behålla gulddelen med fönster och flytta nuvarande businessdelen en trappa upp till non-schengen så har man en lounge i det området också.
Tror nog du får sänka förväntningarna lite eller flyga AF iställetVore en utmärkt liten testlounge. Jag är nöjd bara de har en trevlig Champagne eller vad säger du @Remington Steele
När jag började flyga frekvent med SAS mitten/slutet på 90-talet var det Pommery som gällde i RVC/guld loungen.Helt enig!
Madame Pommery är ett säkert champagnekort och långkörare på AFNär jag började flyga frekvent med SAS mitten/slutet på 90-talet var det Pommery som gällde i RVC/guld loungen.![]()