Senaste nytt

SAS Silver får loungetillgång lördagar 7/1 - 7/7 2018

Är den så hemsk loungen på T4 som alla säger? Av en händelse passerar jag T4 imorgon. Ska jag ta en smäll i forskningssyfte?

Loungen på T4 är helt klart trött. Samtidigt är det väl ändå skönt med en något lugnare sittplats och lite lättare förfriskningar än att sitta ute i terminalen kan jag tycka. :)

För övrigt smart drag att släppa in silver som några redan konstaterat. Har de ändå lugnt vissa dagar (eller perioder, med tanke på jul- och sommarsinläppet) kan de ju lika gärna släppa in lite silvermedlemmar så de får lite smak för det hela.

803f71dd6f5f5779b246f50b033af519.jpg
HAHAHA!!! Spot On på första bilden där :D
Ytterligare nackdelar med den loungen är att det ofta är knökfullt där, och därmed både varmt, fuktigt och ont om syre såväl som sittplatser.
Jag har funderat lite om man inte skulle kunna spela in "Big Brother - the Professionals" där eller liknande, den allmänna medmänsklighetsnivån därinne ligger på ungefär samma nivå som i vanliga BB.

Loungen på T4 är helt klart trött. Samtidigt är det väl ändå skönt med en något lugnare sittplats och lite lättare förfriskningar än att sitta ute i terminalen kan jag tycka. :)
Ett av de största problemen tycker jag är att det oftast finns finns sittplatser i terminalen men inte i loungen. Möjligen ett halvt snäpp lugnare men man får stå upp med papptallriken i näven...

Kikade in lite snabbt ändå. Mindre än halvfullt. Inte många gäster alls. Trots det ostädat, som påpekats tidigare. Riktigt menlöst att servera på papptallrikar och i plastglas. Mycket små medel och lite organisation skulle ändå göra underverk.

Det finns lounger och sen finns det Lounger. :rolleyes:
För övrigt så är papperstallrikar ett ofog som på sin höjd är ok på barnkalas samt till midsommarfesten på landet. :cool:

Toppen