Hafermann
Medlem
Det gäller samtliga SASlounger (förutom Guldlounge) i Norden + EWR, CDG och ORD.Jag är helt enig men frågan är om ett par besök i T4-loungen ger så mycket mersmak att man börjar kämpa extremt hårt![]()
Det gäller samtliga SASlounger (förutom Guldlounge) i Norden + EWR, CDG och ORD.Jag är helt enig men frågan är om ett par besök i T4-loungen ger så mycket mersmak att man börjar kämpa extremt hårt![]()
Jo, jag förstår det och tillgång till lounge på T5 och övriga är absolut ett värde men T4 skrämmer nog snarast bort dem. Återigen ett stortDet gäller samtliga SASlounger (förutom Guldlounge) i Norden + EWR, CDG och ORD.
Haha, ja T4 lär inte vara det som driver någon att göra en MR för guldJo, jag förstår det och tillgång till lounge på T5 och övriga är absolut ett värde men T4 skrämmer nog snarast bort dem. Återigen ett stort![]()
Underskatta aldrig lockelsen från saker som är gratis... Har man aldrig sett en annan lounge från insidan, så kanske det räcker för att locka.Haha, ja T4 lär inte vara det som driver någon att göra en MR för guld![]()
Gillar du Ramlösa eller att äta på papperstallrikar?Är den så hemsk loungen på T4 som alla säger? Av en händelse passerar jag T4 imorgon. Ska jag ta en smäll i forskningssyfte?
Haha! Omg som kidsen säger.Gillar du Ramlösa eller att äta på papperstallrikar?
![]()
![]()