Helt enig! Vi är alla människor och det finns alltid två uppfattningar om en situation. Ibland så beter sig personalen oskickligt, vilket är beklagligt, och ibland så får "kunden" ett passande bemötande. Har vid ett flertal tillfällen varit millimetrar ifrån att säga till vuxna människor att kliva upp ur sandlådan....
Hade en man på min senaste flygning som satt och SMS'ade med sin flickvän.
Utseendemässigt tippar jag på att han var runt 35år men på en 12åringsnivå mentalt.
Låååånga SMS med gulligull och snuttisnutt även om flygvärdinnan gång på gång sagt åt honom på skarpen.
Totalt jävla oberörd var han.
Som tur var så satt jag på andra sidan gången. Men hans holländske granne som satt och läste någon E-bok var nog ganska trött på eländet som han fick sitta bredvid.
Jag hade förmodligen exploderat om jag hade jobbat i kabinen. Jag höll på att explodera bara av att se på begåvningsreserven.
Till råga på allt så plockade han fram iPad, Samsung Note + klocka och sin mobiltelefon titt som tätt.
Sedan höll han på att redigera några bilder på sig själv med flickvän i iPad'en.
"Love of My Life" och annat trams skrev han....felstavat i många fall, dessutom.
Hans beställning på 1 kaffe med 4 mjölk + 4 socker (som blev till 6 socker) hör nog inte till vanligheterna heller.
Gissar att han gick på mediciner.
Nåja, det ger er en inblick över hans mentala "tillstånd".
Det kan inte vara enkelt att vara flygvärdinnor och försöka hantera fysiskt fullvuxna människor med mental ålder på nedre tonåren.
Just fan. Glömde tillägga att han fick gatepersonalen att springa fram och tillbaka för att leta efter hans iPad.
När dom kom tillbaks till planet så ursäktade han sig artigt och sade att han hade råkat lägga den i påsen istället för i väskar.
Håhåjaja.