Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

Bara jag som tycker det är konstigt att man inte kan boka resa i business t/r utan bara enkel sådan från Luleå till USA/Asien?

Sök upp en resa och välj business på utresan och då kan man inte välja business på tillbakaresan...

Bara jag som tycker det är konstigt att man inte kan boka resa i business t/r utan bara enkel sådan från Luleå till USA/Asien?

Sök upp en resa och välj business på utresan och då kan man inte välja business på tillbakaresan...
Inte bara från Luleå, har sett det fenomenet även från Göteborg. Och vill minnas att jag läst här att någon fick samma sak om man hade ett barn med i bokningen också, däremot inte utan barn. Osv.

Fick precis igenom en poänguppgradering Tokyo-Köpenhamn, och då kan jag inte välja säte som inloggad på sas.se, utan får felmeddelandet att jag måste byta språk till danska. Loggar in på flysas.com och väljer dansk, då går det... Kanske har beskrivits förr i denna tråden men det är ju höjden av inkompetens...

Försökte få ut ett förseningsintyg av SAS, problemet är att man måste skriva in "Ärendenummer". Vilket jag inte har, då jag inte startat något ärende. Vilket gör att det inte går att gå vidare till nästa steg.

Ringde igår till SAS och de berättade att det var en bugg, som de jobbar på. Fortfarande ingen lösning, borde inte ta mer än 1 minut att åtgärda detta.

Du har inte jobbat så mycket i stora företag va? Jag tror inte de hinner formulera titeln på den change request som någon ska lägga in på en minut för att få det där fixat. Stora organisationer har sällan agila IT-avdelningar på gott och (mest) ont.

Nej tyvärr har jag inte det. Tycker man åtminstone kunde lägga in ett störningsmeddelande på den specifica hemsidan "Just nu fungerar inte tjänsten" istället för att folk, som mig, fyller i hela blanketten, kommer till sista steget och det går inte att gå vidare. För att sedan sitta i 45 min kö och få reda på att tjänsten inte fungerar just nu.

Nej tyvärr har jag inte det. Tycker man åtminstone kunde lägga in ett störningsmeddelande på den specifica hemsidan "Just nu fungerar inte tjänsten" istället för att folk, som mig, fyller i hela blanketten, kommer till sista steget och det går inte att gå vidare. För att sedan sitta i 45 min kö och få reda på att tjänsten inte fungerar just nu.

Om SAS skulle sætte meddelelser på alle de dele af deres hjemmeside der ikke fungerer, så ville de nok aldrig blive færdige...:rolleyes:

Okay, det er nok at overdrive lidt. Men der er en del ting som jævnligt fejler.

Man kan ju börja med en sådan enkel sak som att kunna lägga till sitt frequent flyer nummer vid incheckning!!! Jag har ett EB nummer som ligger inne men använder vanligtvis mitt Turkish Miles and Smiles vid resor med SAS. Men det går aldrig att lägga till vid incheckning via hemsidan eller appen...

Man kan ju börja med en sådan enkel sak som att kunna lägga till sitt frequent flyer nummer vid incheckning!!! Jag har ett EB nummer som ligger inne men använder vanligtvis mitt Turkish Miles and Smiles vid resor med SAS. Men det går aldrig att lägga till vid incheckning via hemsidan eller appen...

Legg til EuroBonus-nummer i bestillingen | Widerøe

(ah, ser du mener miles and smiles, ikke eurobonus, da erre verre ;) )

Toppen