jag med igår, ringde min kontakt på EB och frågade och fick info att det berodde på ett fel som låg hos Telia.
Har inte tänkte på att de har cdn lösning från Telia Company (Telia Sonera) numera. Nån som vet när de skaffade det?
jag med igår, ringde min kontakt på EB och frågade och fick info att det berodde på ett fel som låg hos Telia.
Inte bara från Luleå, har sett det fenomenet även från Göteborg. Och vill minnas att jag läst här att någon fick samma sak om man hade ett barn med i bokningen också, däremot inte utan barn. Osv.Bara jag som tycker det är konstigt att man inte kan boka resa i business t/r utan bara enkel sådan från Luleå till USA/Asien?
Sök upp en resa och välj business på utresan och då kan man inte välja business på tillbakaresan...
Du har inte jobbat så mycket i stora företag va? Jag tror inte de hinner formulera titeln på den change request som någon ska lägga in på en minut för att få det där fixat. Stora organisationer har sällan agila IT-avdelningar på gott och (mest) ont.Fortfarande ingen lösning, borde inte ta mer än 1 minut att åtgärda detta.
Du har inte jobbat så mycket i stora företag va? Jag tror inte de hinner formulera titeln på den change request som någon ska lägga in på en minut för att få det där fixat. Stora organisationer har sällan agila IT-avdelningar på gott och (mest) ont.
Nej tyvärr har jag inte det. Tycker man åtminstone kunde lägga in ett störningsmeddelande på den specifica hemsidan "Just nu fungerar inte tjänsten" istället för att folk, som mig, fyller i hela blanketten, kommer till sista steget och det går inte att gå vidare. För att sedan sitta i 45 min kö och få reda på att tjänsten inte fungerar just nu.
Man kan ju börja med en sådan enkel sak som att kunna lägga till sitt frequent flyer nummer vid incheckning!!! Jag har ett EB nummer som ligger inne men använder vanligtvis mitt Turkish Miles and Smiles vid resor med SAS. Men det går aldrig att lägga till vid incheckning via hemsidan eller appen...