Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

Lite rörigt på got nu på morgonen. Gatepersonalen var inte helt 100 på de nya systemen. Några med TP och de som reste på kort fick skrivas in manuellt i datorn.

Och igår gick blodtrycket upp när man inte kunde checka in...

Men nu är boardningen i alla fall igång på sK140 mot huvudstaden

Nu kom jag in men det småstrular ändå, 0 intjänade baspoäng under perioden, inte för att jag fraktats med SAS speciellt mycket men runt 20K borde det vara iaf.

Jag har också ofta problem, dock inte på samma nivå som fly4fun. Problem med inloggningen är vanligast, men incheckning via sms/internet har också strulat, senast under helgen och Måndag. Byter de plattform sade någon?

När skall de sjösätta sin mångomtalade app månntro? Det är ju pinsamt att de är så sena med den, ärligt talat, där är jag besviken på SAS IT profil.

När skall de sjösätta sin mångomtalade app månntro? Det är ju pinsamt att de är så sena med den, ärligt talat, där är jag besviken på SAS IT profil.
Jag är inte programutvecklare, men jag tror att många appar hämtar information från befintlig webbsida. I så fall hjälper det inte att utveckla en app utan fungerande webbsida.

Jag tror inte att en app lanseras före den nya plattformen för hemsidan satts i bruk. Nuvarande plattformen är väldigt ostabil och SAS IT verkar inte ha någon kontroll överhuvudtaget just nu, kanske för att fokus är riktat mot det nya systemet.

Jag reste i fredags med en Lufthansa redemption ARN-MUC-HKG som de absolut inte kunde checka in mig på, de skyllde på "nytt system" (de såg bokningarna men fick inte ut boardingkorten om de så använde dynamit). Fick manuell hantering genom säkerhetskontrollen då de inte fick ut mitt bokningskort. Gatepersonalen fick sedan manuellt mata in att jag flygit med det flyg jag tog ner till Munchen, så jag kunde hämta ut mitt vidare boardingkort där.

Bagaget kunde de däremot skicka hela vägen.

Har detta något med det andra att göra?

Toppen