Big Birger
Medlem
Nope
Hmm blir inte mycket klokare av det svaret...Ställde en fråga i deras chatt 15/4, och nu fick jag mejlsvar:
Hi! For February month's user engagement, we did a test. You will be notified when you've been rewarded with EuroBonus points again![]()
Ett standardsvar, jag har fått identiskt.Ställde en fråga i deras chatt 15/4, och nu fick jag mejlsvar:
Hi! For February month's user engagement, we did a test. You will be notified when you've been rewarded with EuroBonus points again![]()
Fungerar faktiskt hyffsat för min del, men det är ju en del kvar att önska vad gäller funktionalitet. Undrar vad det finns för värde i sajten som den ser ut nu. Inte speciellt enkelt att få någon överblick kring vad som finns var.Är det bara för mig som sajten fortfarande är buggig? Funkar hyggligt på Iphone men inte på min PC eller Ipad.
För mig står siten bara och snurrar på de flesta webbläsare. För mig funkar bara Opera på mobilen.Är det bara för mig som sajten fortfarande är buggig? Funkar hyggligt på Iphone men inte på min PC eller Ipad.